کشف جسد پزشک متخصص پوست و مو در کوه‌های شمال تهران/ آیا او به قتل رسیده است؟ :



 همزمان با کشف جسد پزشک متخصص پوست و مو که گفته می شود باضربات کارد به قتل رسیده است تحقیقات جنایی، پلیسی درباره مرگ مشکوک وی دردستور کار تیم جنایی قرارگرفت.

دکتر امیر نجفیان صبح روز شنبه 25 مهر برای عزیمت به محل کار ازخانه اش در خیابان پاسداران خارج شد. اما دیگر هیچکس او را ندید. همزمان با پایان روز ودرحالی که تلفن دکتر نیز در دسترس نبود خانواده دكتر نجفیان كه به شدت نگران سرنوشت اش بودند بلافاصله ماجرا را با پلیس در میان گذاشتند.

شش روز بعد در حالی كه جستجو های پلیسی برای یافتن ردی از سرنوشت مرموز دكتر نجفیان ادامه داشت ماموران پلیس كوهستان جسد مرد ناشناس میانسالی را در منطقه دارآباد یافتند. شواهد نیزنشان می داد او از بلندی به پایین پرتاب شده است و چند روزی هم از مرگش گذشته. بدین ترتیب ماجرای كشف جسد مرد ناشناس به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران گزارش شد. از آنجا كه روی بدن مرد ناشناس آثار ضرب و جرح ناشی از درگیری وجود داشت، جسد با دستور قضایی برای شناسایی هویت و کشف علت اصلی مرگ به پزشكی قانونی انتقال یافت.

از سوی دیگر ماموران پلیس كه در جستجوی ردی از دكتر نجفیان بودند با احتمال اینكه جسد كشف شده متعلق به او است، از خانواده اش خواستند برای شناسایی جسد مجهول الهویه به پزشكی قانونی بروند.

بدین ترتیب پس از بررسی های لازم مشخص شد جسد كشف شده متعلق به دكتر نجفیان است.

درادامه با دستور بازپرس کشیک قتل تحقیقات كارآگاهان جنایی برای افشای راز مرگ مرموز این پزشک آغاز شد. این درحالی است كه در جریان نخستین تحقیقات و كالبد شكافی از جسد مشخص شد او 48 ساعت قبل از كشف جسد جان باخته است و آثار ضرب و جرح ناشی از درگیری هم بر روی بدنش مشهود بوده است. بنابراین با احتمال اینكه وی قربانی جنایتی شوم شده است تحقیقات جنایی وارد مرحله تازه ای شد .

گفتنی است دكتر نجفیان كه متخصص پوست، مو زیبایی و لیزر بود در بیمارستانهای مروستی، مدائن و كسری مشغول به كار بود. براساس گفته های همكارانش او مرد بسیار مهربان وخانواده دوست بود .

 اخبار  حوادث -  شفاآنلاین


ویدیو : کشف جسد پزشک متخصص پوست و مو در کوه‌های شمال تهران/ آیا او به قتل رسیده است؟