کشف جدید در انعقاد خون :         کشف جدید در انعقاد خون سرعت جریان خون در ...



 

 

دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم جدید , آهنگ جدید

 

 

کشف جدید در انعقاد خون سرعت جریان خون در تنظیم انقعاد خون موثر است.

 


به گزارش کائسنا به نقل از واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه اینترنتی روسی ایزوستیا‌، گروهی ازدانشمندان دانشگاه هاروارد اعلام کردند نتایج تازه ترین تحقیقات آنها به نفع کسانی است که ازبیماریهای مختلف خونی رنج می برند.

 

 

بر اساس نتایج پژوهشی که به تازگی منتشر شده است اگر جریان گردش خون در بدن خیلی تند باشد احتمال لخته شدن خون بیشتر است و اگر خیلی کند باشد احتمال بروز خونریزی افزایش می یابد.کشف جدید در انعقاد خون به گفته پژوهشگران در بخشی ازیک ملکول کلیدی در انقعاد و لخته شدن خون به نام "ون ویلبراند"، حسگرهایی وجود داردکه اندازه این مولکول را تنظیم و عملکرد آن را مشخص می کند.

 

 

فیلم جدید , فیلم جدید ایرانی , فیلم ایرانی جدید

 


ملکول "ون ویلبراند"،‌ پروتئینی است که در تنظیم لخته شدن و انعقاد خون نقش مهمی دارد و اندازه آن در عملکردش موثراست. بر اساس نتایج پژوهش اخیر سرعت جریان خون با تغییر در اندازه این ملکول، بر فرایند انعقاد خون اثر می گذارد و ازطریق این سازوکار مولکولی، انعقاد و لخته شدن خون را متعادل نگه می دارد.

 


دانشمندان معتقدند نتایج این پژوهش سازوکارهای تنظیم کننده روندهای ایجاد لخته خون را روشن و به درک بهتراثربیماریهای خونی بر فعالیت این سازوکارها کمک می کند و در نهایت به کشف روشهای جدید تشخیص و درمان بیماریهای خونی منجر می شود.

 

 

 


ویدیو : کشف جدید در انعقاد خون