کشف اجساد جان‌باختگان حادثه دلخراش دزفول : فرماندار ویژه دزفول گفت: اجساد جان ...


فرماندار ویژه دزفول گفت: اجساد جان باختگان حادثه سقوط وانت در کانال آب دزفول توسط نیروهای هلال احمر و آتش نشانی دزفول بعد از ساعت‌ها جست‌وجو از درون کانال آب پیدا شد. خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه دزفول گفت: اجساد جان باختگان حادثه سقوط وانت در کانال آب دزفول توسط نیروهای هلال احمر و آتش نشانی دزفول بعد از ساعت‌ها جست‌وجو از درون کانال آب پیدا شد.

عبدالرضا احسانی‌نیا اظهار کرد: به دنبال رخ دادن حادثه سقوط وانت بار در کانال آب جاده دزفول، هشت زن و چهار مرد کشته شدند.

وی با تسلیت به خانواده‌های داغدار این حادثه خاطرنشان کرد: تنها بازمانده این حادثه دختر نوجوانی بوده که جان سالم به در برده است.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به وجود کانال آب زیر زمینی به طول حدود 500 متر در نزدیکی محل حادثه بیشتر اجساد درون کانال زیر زمینی گرفتار شدند و همین امر پیدا کردن پیکر این افراد را با مشکل مواجه ساخت.

حادثه سقوط وانت پیکان به کانال شبکه آبیاری دز در محور دزفول به روستای سنجر ساعت 23 شنبه شب رخ داد.

کشف جسد آخرین قربانی حادثه دزفول

خبرگزاری تسنیم:  مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان از پیدا شدن آخرین قربانی حادثه دزفول خبر داد.

محمود توژی  با اشاره به حادثه غرق شدن ۱۲ نفر در کانال آبی در دزفول گفت: جسد آخرین قربانی این حادثه نیز از آب بیرون کشیده شده است. وی اظهار کرد: هیئتی از استانداری خوزستان برای بررسی حادثه دیروز به دزفول سفر کرده اند.

توژی همچنین گفت: مراسم تشییع قربانیان این حادثه فردا ۹ صبح (سه شنبه) از محل سکونت آنها برگزار می شود. به گفته وی، بعد از ظهر فردا نیز مجلس ترحیم و گرامیداشت کشته شدگان برگزار می شود.

 ۱۲ نفر سرنشینان یک وانت در کانال آبی در اطراف دزفول سقوط کرده و غرق شدند. جسد ۱۱ نفر از قربانیان دیروز از آب گرفته شد.


ویدیو : کشف اجساد جان‌باختگان حادثه دلخراش دزفول