کسر 20% از قرارداد کادرفنی و بازیکنان‌استقلال / واکنش قلعه نویی به کسر قرارداد :



قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ , رقم قرارداد بازیکنان استقلال , مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال

 

اخبار ورزشی - فتح‌الله‌زاده: شکست‌های بد در آسیا و حذف از جام حذفی در حد نام استقلال نبود

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: شکست‌های بد در آسیا و حذف از جام حذفی در حد نام و سابقه استقلال نبود.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: به دلیل از دست دادن جام حذفی و نتایج بد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفتم 20 درصد از قرارداد کلیه اعضای کادرفنی و بازیکنان کم کنم.

وی گفت: ما جام حذفی را از دست دادیم و در آسیا هم شکست‌هایی خوردیم که در حد نام استقلال نبود.


مدیرعامل استقلال تاکید کرد: چنانچه بتوانیم عنوان قهرمانی در لیگ برتر را کسب کنیم در آن زمان در مورد بخشش این 20 درصد تصمیم‌گیری خواهم کرد.

 

--------------------------

 

شرمنده هواداران هستیم، هر چه بگویند حق دارند
قلعه‌نویی: من هم جای فتح‌الله‌زاده بودم همین کار را می‌کردم/روی ضد حمله گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه است و من هم جای او بودم همین کار را می کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران اظهار داشت: شرمنده هواداران خود هستیم. این مردم به گردن ما حق دارند. درست است برخی شعار دادند اما هر چه بگویند حق دارند اما واقعیت این است که نباید می باختیم. نیمه اول می توانستیم گل بزنیم.انتحاری بازی کردیم. برای 3 امتیاز بازی می کردیم.تونی هم خوب بود. فوروارد رو به جلو آوردیم. روی ضد حمله بازی را باختیم و به تیم نفت تبریک می گویم.

وی در مورد تعویض هایی که انجام داد اظهار داشت: تعویض های ما رو به جلو بود. مهاجم کم نکردیم که هافبک بیاوریم. البته اعتقاد دارم روی ساموئل روی ضربه ایستگاهی پنالتی شد البته من از تیم داوری تشکر می کنم آقای زرگر عالی قضاوت کرد اما شاید من اشتباه کردم اما فکر می کنم پنالتی گرفته نشد. در مجموع داوری خوب بود.

در مورد شانس قهرمانی گفت: هیچ چیز تمام نشده و در روزهای آخر همه چیز مشخص می شود.

قلعه نویی در مورد جریمه بازیکنان و کادرفنی استقلال گفت: در مورد کادرفنی درست گفته اما در مورد بچه ها همه جای دنیا هم هست. میلان هم این کار کرده اما 20 درصد باید برای بچه ها تخفیف بدهد چون با همه وجود تلاش می کنند. ما بدشانسیم توپ ها به گل نمی رود. من هم بودم همین کار را می کردم اما در مورد بازیکنان باید تخفیف بدهد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه مگر پول گکرفته اید که بخواهید جریمه شوید، خیلی ها پول گرفتند این نیست که نگرفته اند. بچه ها پول گرفته بودند و کادرفنی هم پول گرفته اند. همه جای دنیا همین است و من هم بودم همین کار را می کردم.
اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : کسر 20% از قرارداد کادرفنی و بازیکنان‌استقلال / واکنش قلعه نویی به کسر قرارداد