کریم باقری دستیار برانکو می شود؟ : علی کریمی و مهدی مهدوی کیا حاضر نشده اند ...


علی کریمی و مهدی مهدوی کیا حاضر نشده اند به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس کار کنند. خبر آنلاین: دو ستاره سابق پرسپولیس که هنوز هم هواداران زیادی دارند، با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای حضور در کادر فنی مواجه شده اند اما جواب منفی داده اند. علی کریمی که مدتی دستیار کارلوس کروش بود و به شکل عجیبی از تیم ملی جدا شد، زمانی که پیشنهاد حضور در کادر فنی پرسپولیس را دریافت کرد به سرعت جواب منفی داد.

جدا از اینکه ممکن است علی کریمی خودش را در سطح سرمربیگری پرسپولیس بداند و از مدیران این باشگاه توقع داشته باشد به او پیشنهاد سرمربیگری بدهند، این موضوع مهم وجود دارد که او در زمان سرمربیگری برانکو در تیم ملی با این مربی مشکل داشت. ماجرای معروف لگد علی کریمی به ساک پزشک تیم ملی در زمان سرمربیگری برانکو اتفاق افتاد. کریمی در زمان سرمربیگری برانکو، بازیکن تیم ملی بود و در یک سال آخر حضور او با این مربی مشکل داشت. اما برانکو به دلیل نقش پررنگ کریمی در تیم ملی نمی توانست او را کنار بگذارد. به همین دلیل کریمی قبول نکرد که دستیار ایوانکوویچ شود. از طرفی علی کریمی ترجیح می دهد به انگلیس برود و دوره مربیگری را بگذراند تا در آینده اگر قرار شد روی نیمکت تیمی بنشیند، با مشکل نداشتن مدرک مربیگری مواجه نشود.

مهدی مهدوی کیا دیگر گزینه ای بود که به پرسپولیسی ها پاسخ منفی داد. مهدوی کیا در دوران بازیگری اش رابطه خوبی با برانکو داشت. اما فعلا نمی خواهد در این سطح مربیگری کند. مهدوی کیا علاقه زیادی به کار در رده های پایه دارد. به همین دلیل است که به پیشنهاداتی که اخیرا داشته پاسخ منفی داده و ترجیح می دهد در کنار علی دوستی، در تیم های ملی پایه فعالیت کند. مهدوی کیا در نهایت قصد دارد به آلمان برود و در تیم های پایه هامبورگ مربیگری کند.

کریم باقری سومین چهره موجه باشگاه پرسپولیس است که گزینه مدیران این تیم برای دستیاری برانکو محسوب می شود. باقری برخلاف مهدوی کیا و علی کریمی، هنوز جوابی به پاسخ سرخپوشان نداده است. باقری پیش از اینکه از فوتبال خداحافظی کند بارها تاکید کرد که دوست ندارد مربیگری کند، اما حالا که چند سال از خداحافظی اش گذشته، باقری کم کم وسوسه شده که در کنار فوتبال باشد. با این حساب اصلا بعید نیست که کریم باقری یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ باشد.


ویدیو : کریم باقری دستیار برانکو می شود؟