کریمی به سپاهان پیوست : بازیکن تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان با ...


بازیکن تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان با قراد دادی 3 ساله به تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان پیوست. سایت باشگاه سپاهان: بازیکن تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان با قراد دادی 3 ساله به تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان پیوست.

امیر حسین کریمی بازیکن تیم های پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست زلاتکو کرانچار با قراردادی 3 ساله به تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه پیوست.

وی بعد از امضای قرارداد با این باشگاه اصفهانی گفت: از 7 سالگی وارد تیم های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شده ام و پیشرفتم را مدیون این باشگاه هستم.

وی افزود: خوشحالم که با توجه به درخشش در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان مورد توجه مربی بزرگی همچون زلاتکو کرانچار قرار گرفته‌ام و عزم خود را جزم کرده‌ام تا از فرصت حضور در پرافتخارترین تیم سال های اخیر ایران بیشترین بهره را ببرم و این فرصت طلایی را به راحتی از دست ندهم.

بازیکن جدید تیم سپاهان بیان کرد: حضور در تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در کنار بزرگان فوتبال ایران برای من افتخار بزرگی است. همه تلاش خود را به کار می بندم تا بتوانم بازیکنی سودمند باشم و به عنوان فرزند مکتب سپاهان بتوانم پاسخ اعتماد باشگاه و کرانچار را بدهم.

وی از دعوت خود به تیم جوانان ایران خبر داد و گفت: با تیم جوانان قرار است به زودی در تورنمنتی که در ایتالیا برگزار می‌شود، حاضر شوم.


ویدیو : کریمی به سپاهان پیوست