کریمی با افتخار به پرسپولیس برمی‌گردد/ رویانیان و دایی هفته دهم به مشکل می‌خورند! :



علی دایی و علی کریمی , علی کریمی پرسپولیس , علی کریمی رویانیان

کریمی با افتخار به پرسپولیس برمی‌گردد/ رویانیان و دایی هفته دهم به مشکل می‌خورند!

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه اگر علی کریمی به تیم دیگری نمی رفت سرنوشتی مشابه فرهاد مجیدی پیدا می کرد و با افتخار به این تیم برمی گشت، در خصوص آشتی خود با علی پروین گفت: با پروین قهر نبودم که حالا بخواهم آشتی کنم، من همیشه شاگرد وی بوده و هستم.

علی انصاریان در گفتگو با  مهر در خصوص دیدار و آشتی خود با علی پروین که عصر امروز یکشنبه صورت گرفت ضمن بیان مطلب فوق گفت: کلمه آشتی با علی پروین کلمه خوبی نیست که شما از آن استفاده می کنید چون من با پروین قهر نبوده ام که حالا بخواهم آشتی کنم. من در چند وقت اخیر درگیر درس، کارهای شخصی و تحصیل بودم و با توجه به اینکه اطراف علی آقا شلوغ بود نمی توانستم نزد او بروم.

البته طی این مدت هفته ای یک بار تلفنی با وی صحبت می کردم.

وی در همین خصوص افزود: هنوز یک ماه نیست که کنفدراسیون فوتبال آسیا علی پروین را در جمع برترین های پیشکسوتان فوتبال آسیا انتخاب کرده است. ما باید قدر اسطوره های خود را بدانید و اجازه ندهیم آنها خانه نشین شوند.

اسطوره های فوتبال باید سر کار باشند تا ما از تجربیات آنها استفاده کنیم. من همیشه گفته و باز هم می گویم به شاگردی پروین افتخار می کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم آقای روحانی به وعده های خود عمل کند و همانطور که گفته ورزش را در اختیار ورزشی ها قرار دهد. امیدوارم در همین راستا پرسپولیس نیز  به صاحبان اصلی خود برگردانده شود.

وی در خصوص کادر فنی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از اختیارات سرمربی است که هر کسی را می خواهد در کادر فنی به عنوان کمک های خود به کار گیرد اما من معتقدم کادر فعلی پرسپولیس از نظر فنی تراز بالایی نداشته و من به غیر از خود علی دایی و جواد منافی را در این کار فنی نمی بینم.

انصاریان تاکید کرد: می شود تراز  فنی کادر پرسپولیس بالاتر رود چون اگر این اتفاق نیفتد علی دایی طی رقابت های لیگ برتر با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد هرچند وی کار سختی را در پرسپولیس پیش رو داشته و انتظارات هواداران نیز از او بالاست.

وی در خصوص حضور کریم باقری در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من اگر به جای کریم باقری بودم به هر طریقی به کادر فنی اضافه نمی شدم. کریم نباید اجازه دهد تا به راحتی از نام و محبوبیت او استفاده شود.

انصاریان در خصوص حضور علی کریمی در تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: پسران علی کریمی در مدرسه فوتبال شاگردان من هستند.

من با کریمی صحبت کرده و به او گفتم ای کاش برای رفتن به تیم دیگری عجله نمی کرد چون مطمئنم همان اتفاقی که برای فرهاد مجیدی رخ داد برای علی کریمی نیز رخ می دهد و او با افتخار به پرسپولیس باز می گردد.

وی افزود: من همچنین اعتقاد دارم هوداران پرسپولیس بر روی سکوها از هفته سوم به بعد به تشویق علی کریمی خواهند پرداخت.

بازیکن پیشین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در ادامه افزود: من مطمئنم با توجه به مشکلاتی که از قبل بین علی دایی و محمد رویانیان وجود داشت این دو نفر حداکثر تا هفته دهم با یکدیگر به مشکل برمی خورند. البته اگر رویانیان تا آن موقع در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس باقی بماند و استعفا ندهد. شک نکنید او اگر استعفا بدهد همه اهالی فوتبال از این استعفا استقبال خواهند کرد.

انصاریان تصریح کرد: امیدوارم شیرینی دست از سر پرسپولیس بردارد و پیش از آنکه از پرسپولیس برود بتواند چک های بلامحلی را که کشیده پاس کند./مهر

 

 

 


ویدیو : کریمی با افتخار به پرسپولیس برمی‌گردد/ رویانیان و دایی هفته دهم به مشکل می‌خورند!