کریستوفر واکن در فیلم جدید ایستوود : کلینت ایستوود برای فیلم تازه اش «بچه های ...


کلینت ایستوود برای فیلم تازه اش «بچه های جرسی» مشغول انتخاب بازیگر است. او چند روز قبل کریستوفر واکن را برای بازی در یکی از نقش های اصلی فیلم انتخاب کرد. روزنامه تماشا: کلینت ایستوود برای فیلم تازه اش «بچه های جرسی» مشغول انتخاب بازیگر است. او چند روز قبل کریستوفر واکن را برای بازی در یکی از نقش های اصلی فیلم انتخاب کرد. به گزارش «فارس»، فیلم تازه این فیلمساز کهنسال اقتباسی سینمایی از داستان نمایش موزیکال و موفق صحنه ای بچه های جرسی است.

فیلمنامه اقتباسی این درام موزیکال را مارشال بریکمن و ریک الیس نوشته اند. نمایش تئاتری بچه های جرسی موفق به دریافت چندین جایزه تونی (اسکار تئاتری) شده است. ایستوود گفته است برای فیلم خود از همان موسیقی اریژینالی استفاده خواهد کردکه نمایش صحنه ای در زمان اجرای خود در برادوی از آن استفاده کرد.

دانلود فیلم جدید , فیلم جدید , فیلم جدید ایرانی

به نوشته سایت اینترنتی موویز، کریستوفر واکن در نسخه سینمایی «بچه های جرسی» در نقش کاراکتر آنجلو دکاریو بازی خواهد کرد. کلید فیلمبرداری «بچه های جرسی» تا یک ماه دیگر در نیوجرسی آمریکا زده می شود تا برای نمایش عمومی در اوایل فصل تابستان سال آینده میلادی آماده شود.

 گراهام کینگ و راب لورنز دو تهیه کننده مستقل سینما، تهیه کننده درام جنایت کارانه و موزیکال ایستوود هستند. هنوز معلوم نیست خوداو به عنوان بازیگر هم در این فیلم ظاهر خواهد شد یا خیر.


ویدیو : کریستوفر واکن در فیلم جدید ایستوود