کرگر: جایگاه واقعی یونایتد همین است : مدافع سابق تیم ملی انگلستان ضمن بی دلیل ...


مدافع سابق تیم ملی انگلستان ضمن بی دلیل خواندن انتقادها از لوئیس فن خال اعتقاد دارد منچستریونایتد در جایگاهی قرار دارد که بضاعت آن را دارد. طرفداری: منچستریونایتد در حال حاضر در شرایطی در رده چهارم لیگ برتر حاضر است که ده امتیاز از تیم صدرنشین چلسی فاصله دارد. این در حالی است که سران یونایتد در تابستان دست فن خال را باز گذاشتند و این مربی 180 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرج کرد.

جیمی کرگر در ستون اختصاصی خود در دیلی میل نوشت: "اگر پیش بینی می کردید که آن ها باید صدرنشین می بودند، خودتان را دست انداخته اید. هیچ شانسی برای یونایتد وجود نداشت که در این فصل با توجه به خرید بازیکن های جدید و مربی جدید بالاتر از چلسی و سیتی قرار بگیرد. برخی این روزها با ناامیدی از یونایتد تحت هدایت فن خال که در تلاش برای جا گرفتن در جمع چهار تیم پایانی -و نه قهرمانی- است، صحبت می کنند. "

او افزود: "آن ها فصل قبل را به عنوان هفتمی به پایان رساندند و نیاز به پیشرفت بزرگی داشتند و حضور فعالی در پنجره نقل و انتقالی داشتند. اما آن ها تنها باشگاهی نبودند که با جیب های پر از پول به دنبال خرید بازیکنان بهتر در پنجره نقل و انتقالات بودند. باید پذیرفت که فن خال تنها مربی ای نیست که از پشتوانه مالی برخوردار است."

"سیتی برای تیم قهرمان خود 88 میلیون پوند خرج کرد  . لیورپول دوم شد و 114.8 میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرد. این رقم برای چلسی 112.8 و برای آرسنال 95 میلیون پوند بود. یونایتد تیم خوبی در فصل گذشته نداشت و نباید فکر کنیم که باید رقم خرید آن ها باید با این تیم ها مقایسه شود."

او در خصوص انتقادات از شیوه بازی تیم تحت هدایت فن خال نوشت: "مرتب انتقاداتی را در خصوص کیفیت بازی تیم تحت هدایت فن خال و بازی نکردن به شیوه بازی کلاسیک یونایتد و خوش شانس بودن  می شنوم اما او در حال به دست آوردن امتیاز است. اگر چلسی با کار سخت در یک بازی صاحب نتیجه شود همه لب به تمجید از مورینیو می گشایند اما این اتفاق در مورد فن خال رخ نمی دهد."

"آن ها از مقایسه تیم با زمان فرگوسن باید دست بردارند. شاید یک مربی بریتانیایی بهتر می تواند با احساسات و سنت های آن ها کنار بیاید اما نمی توان از یک مربی با تجربه در مکتبی متفاوت انتظار داشت مطابق خواسته های آن ها کار کند. پس مشکل مالکیت کمتر توپ و پاس های مستقیم بیشتر برای مروانه فلینی این است که مطابق سلیقه هوادارن این تیم نیستند. (اما باید پذیرفت که) این شیوه جدید یونایتد است و آن ها را به جایگاهی که باید می رسیدند رسانده است."


ویدیو : کرگر: جایگاه واقعی یونایتد همین است