کربکندی: امیدوارم تاج از پس صداوسیما برآید : سرمربی پیشین سپاهان با اشاره به ...


سرمربی پیشین سپاهان با اشاره به انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم ایده‌ها و تفکراتی نو در فدراسیون فوتبال به وجود بیاید. خبرگزاری تسنیم: رسول کربکندی در خصوص انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: وقتی تغییر صورت می گیرد مردم هم انتظار تغییرات مثبت و بزرگ را دارند. امیدوارم با عوض شدن اتاق‌های کفاشیان و تاج، ایده‌ها و تفکرات هم عوض شود. این افراد در این چند سال در فدراسیون بودند ولی باید دید آیا تفکرات نو در این فوتبال حاکم خواهد شد یا خیر.

او ادامه داد: تاج تجربه مدیریت در فوتبال را دارد ولی جامعه فوتبال در انتظار تغییرات مثبت است. شاید مردم خیلی انتظار معجزه نداشته باشند ولی تاج مسئولیت بزرگی را بر دوش دارد و باید مشکلات فوتبال را برطرف کند. آرزویم به عنوان یک تماشاگر فوتبال که در کنار نشسته، ایجاد تغییرات بنیادی در فوتبال ایران است. امیدوارم فوتبال ایران قانونمند و تفکرات حرفه‌ای بر این فوتبال حاکم شود و دیگر شاهد دور زدن قانون نباشیم.

کربکندی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم بحث حق پخش تلویزیونی مسابقات است که علی کفاشیان از پسِ این مشکل بر نیامد. امیدوارم تاج از پسِ این مشکل بر بیاید و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرد.این موضوع مشکلات مالی را برطرف خواهد کرد.


ویدیو : کربکندی: امیدوارم تاج از پس صداوسیما برآید