کدام کمپانی بیشترین حقوق را به مهندسین نرم افزار پرداخت می کند ؟ : کدام کمپانی ...



کدام کمپانی بیشترین حقوق را به مهندسین نرم افزار پرداخت می کند ؟

 یک سایت خبری مخصوص به کار و مشاغل حرفه ای به نام Glassdoor گزارش داده است که گوگل سال مالی گذشته را شدیدا به کام مهندسین کامپیوترش شیرین کرده است!

 

پرداخت مالیات حقوق , کدام تیم بیشترین تعداد قهرمانی در جام جهانی فوتبال را دارد , بیشترین صید ماهی در خلیج فارس مربوط به کدام گونه است

 

براساس گزارش هایی که هر سال از حقوق و درآمد های مهندسین کامپیوتر در 15 کمپانی برتر فن آوری منتشر می شود، مقایسه متوسط دست مزد ها نشان می دهد که گوگل در میان سایر کمپانی های همکارش ، بیشترین میزان حقوق را به مهندسینش داده است.

بنا بر همین گزارش 5 کمپانی برتر عبارتند از :

گوگل :128,336  دلار

فیس بوک : 123,626 دلار

اپل: 114,413 دلار

ای بی: 108,809 دلار

زینگا: 105,568 دلار

Glassdoor با بررسی هایی که روی بیش از 5000 هزار گزارش حقوقی انجام داده به این نتیجه رسیده است که متوسط پایه حقوق یک مهندس نرم افزار در سال گذشته 92,648 دلار بوده که در مقایسه با سال قبلش 2.5 درصد افزایش داشته است.

Glassdoor خاطر نشان کرده است که در مجموع 15 کمپانی متوسط درآمد مهندسین 13 کمپانی بالاتر از میانگین درآمد ملی بوده است. البته این نتیجه گیری شامل حال همه کمپانی واقع در سیلیکون ولی نمی شود؛ به طور مثال در آمد مهندسین اینتل حتی از متوسط درآمد سالیانه ملی هم پایین تر بوده است.

این وب سایت در ماه سپتامبر هم گزارش داده بود که فیس بوک و LinkedIn در میان 25 کمپانی برتر از لحاظ ارائه فرصت های شغلی می باشند./خبرآنلاین

 


ویدیو : کدام کمپانی بیشترین حقوق را به مهندسین نرم افزار پرداخت می کند ؟