کدام پرده در دکوراسیون منزل شما می درخشد؟! : پرده ی رومن از جمله پرده هایی ...


پرده ی رومن از جمله پرده هایی هستند که برای پنجره های معمولی بسیار مناسب می باشند. بارزترین ویژگی پرده رومن ترکیب سادگی با ظرافت و زیبایی است. وب سایت چیدانه: پرده ی رومن از جمله پرده هایی هستند که برای پنجره های معمولی بسیار مناسب می باشند. بارزترین ویژگی پرده رومن ترکیب سادگی با ظرافت و زیبایی است.

کدام پرده در دکوراسیون منزل شما می درخشد؟!

عکس دکوراسیون منزل ایرانی با مبل ، پرده ، فرش , انتخاب پرده مناسب برای دکوراسیون منزل , دکوراسیون منزل با پرده های اسپرت

پرده ها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین عناصر موجود در هر دکوراسیونی می باشند، چرا که تاثیر مستقیمی در نور ورودی به محیط و در نتیجه میزان جذابیت بصری فضا خواهند داشت. از طرفی پرده ها می توانند نواقص هر فضایی را تا حد قابل توجهی جبران کنند، حضور یک پرده ی مناسب با پنجره در هر فضایی می تواند نقش عمده ای در شکیل شدن فضای شما داشته باشد، اما این موضوع که کدام پرده مناسب کدام پنجره است؟! مطلبی است که امروز در چیدانه به بررسی آن می پردازیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



نقاشی روی دیوار، زیبایی مقرون به صرفه!

دکوراسیون منزل , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل ایرانی

یکی از جالب ترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون داخلی خانه، نقاشی روی دیوار است. این که بتوانید طرح و نقش مورد علاقه تان را در ابعاد بزرگ اجرا کنید و مدام از دیدن آن لذت ببرید، باعث می شود تا حس بهتری به خانه و فضای زندگی تان داشته باشید. نقاشی کشیدن روی دیوار می تواند تغییر مقرون به صرفه تری باشد، چرا که به وسیله آن می توانید نقش مواد و مصالح مورد علاقه تان را روی دیوار پیاده کنید و هزینه کمتری به نسبت اجرای همان مواد و مصالح را بپردازید. تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید تا تکنیک هایی برای نقاشی روی دیوار را به شما نشان دهیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۱۰ جا حوله ای شیک و ارزان برای حمام

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون منزل

همه ی ما خواستار نظم و پاکیزگی در خانه ی خود هستیم و برای برقرار ساختن آن حتی کوچک ترین جزییات را نیز نادیده نمی گیریم. تلنبار کردن همه ی وسایل در انبار و کمد و پنهان کردن آن ها پشت درب های بسته به معنای نظم نیست. نظم واقعی زمانی حاصل می شود که هر وسیله ای در دکوراسیون منزل برای خود جایگاهی داشته باشد. چیدانه تا کنون به مواردی مثل جا کلیدی، جا کفشی، بند رخت و از این قبیل پرداخته و پیشنهاد هایی به شما داده است. امروز نیز می خواهیم به یکی دیگر از این وسایل کاربردی در منزل بپردازیم؛ جا حوله ای! با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



۱۰ نکته که در دکوراسیون خانه های کوچک جادو می کند!

دکوراسیون چوبی منزل , دکوراسیون داخلی منزل 2016 , دکوراسیون داخلی منزل کوچک

خانه‌های کوچک امروزی آنقدر هم بدون فضا برای هر طراحی خاصی نیستند. مهم اشتباه‌هایی است که ما در چیدمان این خانه‌های خاص مرتکب می‌شویم، اما با چند نکته ی کوچک به سادگی می توانید بهترین استفاده را از تمام قسمت های فضای کوچک خود داشته باشید، مهم این است که این نکات را بدانید و با آن دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید. امروز در چیدانه ترفندهایی را برای این منظور با هم مرور می کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : کدام پرده در دکوراسیون منزل شما می درخشد؟!