کدام شلوار برای تو مناسب تره؟ : شلوارها از نظر مدل و برش به پنج دسته اصلی تقسیم ...


شلوارها از نظر مدل و برش به پنج دسته اصلی تقسیم می‌شوند. شلوارهایی كه هر سال و هر فصل به‌عنوان محصول تازه و مد به بازار عرضه می‌شوند، نمونه تغییر یافته یكی از این مدل‌ها هستند.
مجله زندگی ایده آل: شلوارها از نظر مدل و برش به پنج دسته اصلی تقسیم می‌شوند. شلوارهایی كه هر سال و هر فصل به‌عنوان محصول تازه و مد به بازار عرضه می‌شوند، نمونه تغییر یافته یكی از این مدل‌ها هستند. آشنایی با مادر شلوارهای دنیا به شما كمك می‌كند تا همیشه انتخابی متناسب با اندام خودتان داشته باشید.

کدام شلوار برای فصل تابستان مناسب تر است ؟ , کدام گزینه برای وعده افطار مناسب نیست؟ , اسید مالیک موجود در کدام گزینه برای سفید کردن دندان مناسب است

انتخاب نوع برش و مدل شلوار براساس اندام به شما کمک می‌کند تا چاقی و لاغری موضعی خود را مخفی کنید. در این مورد قدرت شلوار از دامن به مراتب بیشتر است.

محبوب جین پوش‌ها

 مدل « بوت كات» به شلواری گفته می‌شود كه تا زانو برش تنگ دارد و از زانو به حالت مثلثی گشاد می‌شود.  این شلوارها در دهه60 و 70 میلادی، جریان اصلی مد بودند و درمیان خانم‌ها و آقایان آن نسل طرفداران زیادی داشتند.

برای جلوگیری از خونریزی لثه استفاده از کدام گزینه مناسب است , ظرف مناسب برای استفاده در مایکروویو کدام است؟ , برای وعده افطار کدام گزینه مناسب نیست؟

 هر چند دوران رونق این مدل شلوار به پایان رسیده ولی در كارخانه‌های شلوار جین همچنان تولید می‌شود و یكی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های شلوار جین است چون با اندام مختلف از كشیده تا چاق هماهنگی دارد و فرمی مطلوب به بدن می‌دهد.


انتخابی برای همه فصول

شلوار راستا كه فرم آن از اسمش پیداست؛ برشی یكسان از كمر تا پاچه شلوار دارد، فقط با اضافه شدن بند كمر در این ناحیه كمی تنگ‌تر می‌شود كه درست در گودی كمر قرار می‌گیرد. شلوار راستا فرم كلاسیك شلوار است كه پوشیدن آن همیشه شیك و برازنده است و در هیچ زمانی اعتبارش را ازدست نمی‌دهد.

کدام گزینه برای وعده افطار مناسب نیست؟ سالاد , ظرف مناسب برای استفاده در مایکروویو کدام است , کدام نوشینی برای رفع عطش مناسب است

این مدل شلوار را بیش از همه به افرادی كه اضافه‌وزن در ناحیه ران و ساق پا دارند، پیشنهاد می‌كنیم چون چاقی موضعی بدن را می‌پوشاند و اندامی متناسب را نشان می‌دهد. كسانی كه ساق پای حجیمی نسبت به سایر اندام خود دارند، نیز بهتر است شلوار راستا را انتخاب و استفاده كنند.


انتخاب راحت‌طلب‌ها

این مدل شلوار كه به‌نام مخروطی شناخته می‌شود، در دهه 80 و 90 میلادی رونق داشت و در میان خانم‌ها و آقایان آن دهه محبوب بود.  شلوار مخروطی در بالا و در محل اتصال به كمر، حالت مخروطی دارد و هر چه به سمت پاچه شلوار می‌رود، تنگ‌تر می‌شود اما به هیچ‌عنوان حالت چسبان ندارد.

ظرف مناسب برای استفاده در مایکروویو کدام است ؟ , انگشتر حدید برای کدام انگشت مناسب است , شلوار مناسب برای ورزش کردن

 این شلوار بیشتر در ست‌های رسمی كاربرد داشته اما امسال شاهد استفاده از آن در ست‌های اسپرت هم بوده‌ایم. این شلوار را به كسانی كه چاقی موضعی در ناحیه شكم دارند، توصیه نمی‌كنیم چون این بخش از بدن را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. راحتی این مدل شلوار نسبت به سایر مدل‌ها قابل‌توجه است.


با احتیاط نزدیك شوید

با شلوارهای به اصطلاح فیت كات و به قول خودمان تنگ به‌خوبی آشنایی دارید چون در سال‌های اخیر رونق زیادی داشتند و با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بازار را تصاحب كرده بودند. این مدل شلوار، از بالا تا پایین فرم بدن را دارد و همراه با باریك شدن پا، باریك و تنگ می‌شود. پوشیدن این مدل شلوار را به دو گروه توصیه نمی‌كنیم؛ كسانی كه بیش از اندازه لاغر هستند و اندام استخوانی دارند و افراد چاقی كه پاهای حجیم دارند.

شلوار مناسب برای کفش پاشنه بلندقهوه ای و متنتو سورمه ای , کدام گیاه برای خارش مغعد مناسب اس , کدام جنس لباس برای زمستان مناسب است

این شلوار تصویر ناخوشایند و بی‌تناسبی از هر دو گروه نشان می‌دهد، چه افراد لاغر استخوانی و چه افراد چاق. در مقابل بهترین انتخاب برای كسانی است كه پاهای كشیده و اندام متناسب دارند. افراد كوتاه قد می‌توانند با استفاده از این مدل شلوار و كفش لژ یا پاشنه‌دار پاهای خود را كشیده نشان دهند.


لاغرها بپوشند

تكلیف شلوار از بالا گشاد، از اسمش پیداست. شلواری كه از ناحیه كمر گشاد است و هر چه به سمت پایین و پاچه شلوار پیش می‌رود، این گشادی بیشتر می‌شود. این مدل شلوار منبع الهام مدل‌های اسپرت هم بوده و در طراحی شلوارهای ورزشی استفاده می‌شود.

هر داروی مسکن برای کدام دردها مناسب است , در فصل پاییز کدام شهرها برای سفر مناسب هستند؟ , کدام کشور برای زندگی ایرانیان مناسب است

پوشیدن این شلوار، بیش از همه مناسب كسانی است كه اندامی لاغر دارند و به اصطلاح خودمانی پوست استخوانی هستند. این مدل شلوار تن‌پوش خوبی روی بدن‌های لاغر دارد. در مقابل افراد چاق باید از پوشیدن این مدل شلوار خودداری كنند چون آنها را چاق‌تر نشان می‌دهد.


ویدیو : کدام شلوار برای تو مناسب تره؟