کدام شرکت بیشترین حقوق را می دهد؟ : براین اساس شركت فروشگاههای زنجیره‌ای وال ...


براین اساس شركت فروشگاههای زنجیره‌ای وال مارت آمریكا با دو میلیون و 100 هزار نفر نیروی كار دارای بیشترین كارمند در بین شركتهای دنیا معرفی شده است. نشریه اقتصادی فورچون در تازه‌ترین گزارش خود به معرفی شركتهای دارای بیشترین نیروی كار در جهان پرداخت.

براین اساس شركت فروشگاههای زنجیره‌ای وال مارت آمریكا با دو میلیون و 100 هزار نفر نیروی كار دارای بیشترین كارمند در بین شركتهای دنیا معرفی شده است.

شركت ملی نفت چین با یك میلیون و 674 هزار و 541 نفر و دیگر شركت چینی یعنی استیت گرید نیز با یك میلیون و 564 هزار نفر در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

گروه پست چین، شركت صنایع هون های، گروه سینوپك، شركت خدمات پستی آمریكا، مخابرات چین، كرفور و بانك كشاورزی چین نیز رده‌های چهارم تا دهم را بدست آوردند.

در بین شركتهای خودروسازی گروه خودروسازی فولكس‌واگن با 399 هزار و 381 نفر ضمن كسب رتبه جهانی 18 دارای بیشترین نیروی كار در بین شركتهای خودروسازی جهان اعلام شد.

شركت تویوتا موتور هم با 317 هزار و 716 نفر ضمن كسب رتبه جهانی 29 در بین خودروسازان دوم شد.

فورچون در مجموع نام 50 شركتی را اعلام كرده كه دارای بیشترین نیروی كار در جهان هستند و كمترین نیرو در این فهرست مربوط به یك شركت آمریكایی با بیش از 266 هزار نفر كارمند است.

منبع: ایسنا


ویدیو : کدام شرکت بیشترین حقوق را می دهد؟