کتک‌ خوردن نوجوان 15 ساله به دست 3 نگهبان/ تماشاچیان این صحنه دل خراش به کمک قربانی نرفتند + تصویر :



متن با تصویر درباره ضربت خوردن حضرت علی ع  , صحنه ضربت خوردن امام علی , تصاویر شیرین کاری ها و غذا خوردن جالب کودک یک ساله

خانواده یک نوجوان خواستار دستگیری و مجازات نگهبانان فروشگاهی شدند که فرزندشان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،مادر یک پسر 15 ساله در پی تنظیم شکایتی خواستار مجازات نگهبانان یک فروشگاه در جورجیا  شد که در طول یک نزاع به پسرش حمله و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در فیلمی که توسط یک تلفن همراه گرفته شده نشان میدهد کارمندان حفاظت فروشگاهی در استون کرست واقع در 20 مایلی شرقی اتلانتا قرار دارد،به طور وحشیانه در حال کتک زدن یک نوجوان هستند.

شاهدین می‌گویند نگهبانان از قربانی خواستند تا فروشگاه را ترک کند اما پس از خودداری کردن او،بر سرش فریادزده و او را به بیرون پرتاب کردند.

در تحقیقات مشخص شد که در ابتدا آقای "بدل" 48 ساله با مشت به او حمله کرده و سپس همکارانش آقای "کلین راسل"53  ساله وآقای "هووارد بل" 37 ساله برای کمک در این جنگ سه به یک ، به او پیوستند.

گفتنی است، مردمی که ایستاده و این صحنه دل خراش را تماشا می‌کردند و حدودا 50 نفر  بودند،هیچ کدام به فریاد قربانی نرسیدند.

آقای "ماولی مل داویز"،وکیل مدافع قربانی گفت:این حمله یک سو استفاده از قدرت ،کودک آزاری و جنایت به حساب میاید.

او در ادامه افزود: این جانی ها باید در همان لحظه توسط مسئولین قروشگاه توقیف می‌شدند.

قربانی که نامش برده نشد در نتیجه این رفتار وحشیانه شدیدا زخمی شده است و همچنین دو دوست او که برای کمک تلاش میکردند، ضربه کمربند "بل" به بازوی یکی از انها اصابت کرد.

مسئول فروشگاه اعلام کرد: تا وقتی تحقیقات ادامه دارد این سه نگهبان حقوقی دریافت نمیکنند و در هیچ فروشگاه دیگری اجازه فعالیت ندارند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو : کتک‌ خوردن نوجوان 15 ساله به دست 3 نگهبان/ تماشاچیان این صحنه دل خراش به کمک قربانی نرفتند + تصویر