کتانی جدید «آدیداس» سازگار با طبیعت : کتانی جدید و با حال ادیداس که از زباله ...


کتانی جدید و با حال ادیداس که از زباله های اقیانوسی ساخته شده و سازگار با طبیعت است.  پادشا: کفش کتانی از جنس زباله های اقیانوسی بازیافت شده، کم کم تبدیل به یک چیز جدید در دنیای مد شده است. ما عاشق مفهوم و اصل عمل هستیم. چون که این کفش ها تقریبا به طور کامل از زباله های موجود در اقیانوس و تورهای ماهیگیری شکارچیان غیر قانونی ساخته شده است.

آدیداس با Parley - یک سازمانی که هدف آن پایان آلودگی اقیانوس های جهان است - به صورت رایگان همکاری می کند و همچنین آنها با اجتماع حفاظتی چوپان دریا نیز همکاری می کنند. آنها در طول یک دوره سفری 110 روزه در اقیانوس تمام زباله ها و تورهای ماهیگیری غیر قانونی را جمع آوری کردند.

خبرگزاری هافینگتون نوشت: "سخنگوی آدیداس به هافینگتون پست گفت که این کفش برای فروش نیست و او مطمئن نبود که در آینده نزدیک نیز باشد. او گفت: « این یک طرح نیست. این یک عمل است. ما این کار را انجام دادیم تا نشان دهیم زمانی که تمام فکر هایمان را روی هم می گذاریم قادر به انجام چه کار هایی هستیم. » با این حال او تایید کرد که این شرکت می خواهد از اوایل سال آینده، شروع به وارد کردن ترکیبات پلاستیکی بازیافت شده به کفش های خود بکند." 

در طراحی این کفش کتانی شما می توانید به وضوح تورهای ماهیگیری سبز را بینید، که به مانند یک بیانیه در روی کفش عمل می کنند.

کفش جدید آدیداس در بازار , کتانی آدیداس های پی , کتانی بندی برند آدیداس مناسب پسران و دختران برای استفاده روزمره است

مدل جدید کتانی سفید , lمدل جدید کتانی سفید , کتانی آدیداس و شلوار جین

کتانی آدیداس شلوار جین , توپ جدید آدیداس , دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم جدید , آهنگ جدید , طبیعت

فیلم جدید , فیلم جدید ایرانی , فیلم ایرانی جدید

دانلود فیلم جدید 2016 , پل طبیعت , دانلود فیلم جدید خارجی


ویدیو : کتانی جدید «آدیداس» سازگار با طبیعت