کتاب های مورد علاقه وزیر ارشاد کدامند؟ : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ...


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب‌هایی که معمولاً مرکز اسناد اسلامی از خاطرات شخصیت‌های مختلف در قبل و بعد از انقلاب منتشر می‌کند، برای من از جذابیت خاصی برخوردار است. خبرگزاری تسنیم: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب‌هایی که معمولاً مرکز اسناد اسلامی از خاطرات شخصیت‌های مختلف در قبل و بعد از انقلاب منتشر می‌کند، برای من از جذابیت خاصی برخوردار است.

علی جنتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین کتابی که مطالعه کردید چه بود، گفت: روزانه مطالعه دارم ولی در حال حاضر به دلیل مشغله کاری این روزها کمتر فرصت کتاب خواندن را پیدا می‌کنم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در حال حاضر در حوزه شعر و ادبیات رمان‌های فراوانی وجود دارد که در این میان علاوه بر کتاب‌های خیلی خوب و قابل استفاده، کتاب‌های بسیار ضعیف هم وجود دارد که مردم خودشان باید کتاب مورد نظرشان را انتخاب کنند.

وی همچنین افزود: کتاب‌هایی که معمولاً مرکز اسناد اسلامی از خاطرات شخصیت‌های مختلف در قبل و بعد از انقلاب منتشر می‌کند، برای من از جذابیت خاصی برخوردار است و معمولا این نوع کتب را با علاقه مطالعه می‌کنم.

جنتی همچنین به نذر کتاب اشاره کرد و افزود: امسال برای اولین بار در خوزستان این سنت حسنه انجام شد و چه  خوب است این سنت نذر کتاب نهادینه شود و در برخی ایام‌های سال بجای پخش شربت و شیرینی در میان مردم کتاب مفید برای مطالعه پخش شود.


ویدیو : کتاب های مورد علاقه وزیر ارشاد کدامند؟