کامیابی نیا: یک جام به هادی بدهکاریم : کمال کامیابی نیا که در دوران نفت تهران ...


کمال کامیابی نیا که در دوران نفت تهران هم در کنار هادی نوروزی همبازی بود یکی از کسانی است که امیدوارست با قهرمانی در این فصل یاد کاپیتان تیم شان جاودانه شود. ورزش سه: کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس درباره شرایط سخت روحی تیم شان بعد از درگذشت کاپیتان گفت: دقیقا همینطور است و بعد از این اتفاق ناگواری که افتاد شرایط سخت بود و همه با بغض تمرین می کردیم. شرایط سخت و جو سنگین بود. امروز بهتر شده بود اما وقتی می آییم سر تمرین و کمد هادی را می بینیم که نیست و جای او گل و پیراهن است. همه جزو یک خانواده هستیم و خاطرات او جلوی چشم ما بود.

وی ادامه داد: کسی را از دست دادیم که از نظر شخصیتی یکی از چهره های شاخص تیم ما بود. یک بار هم نشده بود به کسی توهین کند و خودم هنوز باورم نشده و در شوک بزرگی هستم. باید به پدر و مادر هادی تبریک گفت که چنین پسری تربیب کرد.

کامیابی نیا درباره خاطره اش از هادی نوروزی گفت: در نفت همبازی بودیم. در نفت هم خیلی آرام باشد. باورم نمی شد چنین شخصیتی داشته باشد. وقتی به پرسپولیس آمدم دیدم شخصیتش اینچنین است و هیچ فرقی با زمانی که در نفت بود ندارد. 8 سال در پرسپولیس دوام آورد. قهرمانی و روزهای بد و خوب را ساخت. فکر می کنم هادی جزو اسطوره های باشگاه است.

هافبک دفاعی موثر سرخ ها درباره هدف شان برای زنده نگه داشتن خاطره هادی نوروزی گفت: ما کم کسی را از دست نداده ایم و هر کاری کنیم برای او کم است. باشگاه کار خوبی کرد که پیراهنش را بایگانی کرد. از هر چیزی مهمتر این است که مدیرعامل ما باید حق و حقوق هادی را بدهند و مطمئنا آقای طاهری این کار را خواهد کرد. دقیقه 24 تمام مردم بلند شوند و یک دقیقه دست بزند. ما یک جام به هادی بدهکاریم. هادی داره ما را می بیند. همه بچه ها هم قسم شدیم و هر چه در توان داریم بگذاریم تا پسرش در پایان لیگ جام قهرمانی را بالای سر ببرد و بداند پدرش چه فرد بزرگی برای پرسپولیس بوده است.

وی در مورد اینکه می توانند در این شرایط از نظر روحی و روانی برای ادامه مسابقات آماده شوند یا خیر گفت: شرایط خیلی سخت است و باید با این موضوع کنار بیاییم که هادی دیگر در کنار ما نخواهد بود. اما امیدوارم بزرگترهای تیم تیم را جمع و جور کنند. یک شوک به فوتبال ایران و جهان بوده و اتفاقات نادر در جهان است. باید خودمان را جمع و جور کنیم. پرسپولیس تماشاگران میلیونی دارد و همه از ما توقع دارند. هادی بزرگ بود که مردم با حضور گرم شان طی روزهای گذشته خاطره او را ابدی کردند.

کامیابی نیا در مورد مسائل مالی تیمش هم گفت: با توجه به اتفاقی که برای هادی افتاده بود کسی یاد پول نبود اما مسائل مالی آنچنان حل نشده اما یک درصد کوچکی به تیم پرداخت شد و امیدوارم اوضاع بهتر از قبل شود چون مشکلات بازیکنان خیلی بیشتر از این است.

کامیابی نیا در پایان گفت: 10روز مانده به بازی با صبا و امیدوارم روحیه به تیم برگردد چون روح هادی در کنار ماست و امیدوارم مسوولان باشگاه هم خانواده اش را تنها نگذارند.


ویدیو : کامیابی نیا: یک جام به هادی بدهکاریم