کامیابی‌نیا: از تبریز با جام به تهران می‌آییم : هافبک تیم فوتبال نفت تهران ...


هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: می‌خواهیم تنها تیمی باشیم که در لیگ برتر همزمان قهرمان لیگ و جام حذفی می‌شود. خبرگزاری فارس: کمال کامیابی‌نیا در خصوص شرایط نفت تهران پیش از دیدار حساس این تیم مقابل تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و از انگیزه صد در صدی برای حضور در این بازی بهره می‌بریم هر چندکه درست است ما تماشاگر نداریم اما مقابل تیم‌های پرتماشاگر مثل بازی با پدیده در نیمه نهایی جام حذفی خوب بازی می‌کنیم. در هر صورت بازی ما مقابل تراکتورسازی فینال لیگ است و با تدابیر کادر فنی می‌خواهیم با جام قهرمانی به تهران بیاییم.

وی ادامه داد: خوشبختانه گروه آنالیز و کادر فنی ما از بهترین‌های ایران هستند و بازی‌های تراکتورسازی هم خیلی خوب آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌شناسیم اما به هر حال همه چیز روز بازی مشخص می‌شود و ما می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم چون استحقاق آن نداریم.

این بازیکن درباره اینکه آیا جو بازی در تبریز برای نفتی‌ها سنگین خواهد بود یا نه، اظهار داشت: درست است در تیم ما بازیکنان جوان حضور دارند اما بازیکنان باتجربه‌ای مثل غلامرضا رضایی و ایمان مبعلی در تیم ما حضور دارند و در کنار این بازیکنان باتجربه تعدادی جوان باتجربه هم در تیم ما حضور دارند. خود من 2 سال در تبریز بازی کردم و از مردم این شهر شناخت دارم. تیم ما بدون استرس مقابل تراکتورسازی بازی می‌کند چون چیزی برای از دست دادن نداریم و مطمئن باشید مستحق قهرمانی هستیم و می‌خواهیم با جام به تهران برگردیم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما می‌دانیم که مساوی هم در این بازی به درد ما نمی‌خورد و فقط برد می‌خواهیم. سال گذشته هم شرایط مشابهی داشتیم و اگر سپاهان را می‌بردیم قهرمان می‌شدیم اما 2 ضربه ما به تیر دروازه سپاهان خورد و بازی را نبردیم تا در نهایت سوم شویم و مطمئنا امسال از تجربه سال گذشته استفاده می‌کنیم.

کامیابی‌نیا درباره موفقیت نفت تهران در 3 رقابت لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی گفت: تا همین جا هم کسی فکر نمی‌کرد ما بتانیم بالا بیاییم اما حالا با اطمینان می‌گویم که می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که در لیگ برتر دو قهرمانی لیگ و جام حذفی را با هم به دست بیاوریم و امیدوارم شرایط در آسیا هم به گونه‌ای باشد که مرحله به مرحله جلو برویم.

وی درباره اعتراض برخی تیم‌ها به استفاده از بازیکنان نفت به سیستم GPS افزود: استفاده از این وسیله ایرادی ندارد چرا که با آن ضربان قلب و میزان دوندگی بازیکنان نشان داده می‌شود و اتفاق خاصی بر روی عملکرد تیم ما ندارد. با این وسیله میزان خستگی بازیکنان مشخص می‌شود اما نمی‌دانم چرا برخی تیم‌ها از استفاده ما از سیستم GPS حساس شده‌اند اما فکر می‌کنم استفاده از این وسیله هنوز در ایران جا نیفتاده هر چند که در تیم ملی ایران با تیم بزرگی مثل بارسلونا از این سیستم استفاده می‌شود.


ویدیو : کامیابی‌نیا: از تبریز با جام به تهران می‌آییم