کافی شاپ های جغدی در ژاپن +عکس : در ژاپن کافی شاپ هایی باز شده اند که در آنها ...


در ژاپن کافی شاپ هایی باز شده اند که در آنها جغدهای زنده با چشم های بزرگشان شما را تماشا می کنند که چای یا قهوه می نوشید. البته ایده کلی این کافی شاپ ها هم مربوط به جغد می شود و روی دیوارها، لیوان و حتی منوی کافی شاپ نیز عکس جغدها را مشاهده می کنید.



پادشا: حتماً شما هم در مورد کافی شاپ های گربه ای مشهور ژاپن چیزهایی شنیده اید. ایده آن کاملاً واضح است: اگر این حیوان خانگی را دوست دارید و فرصت خریدن و نگهداری آن را ندارید، می توانید به یکی از این کافی شاپ ها در ژاپن بروید و ضمن نوشیدن چای یا قهوه با این حیوانات پرمو وقت بگذرانید و آنها را نوازش کنید.

کافی شاپ , ژاپن , کافی نت

در ابتدا این موج فقط مختص گربه ها بود، ولی حالا دیگر به جغدها هم کشیده شده است. کافی شاپ هایی باز شده اند که در آنها جغدهای زنده با چشم های بزرگشان شما را تماشا می کنند که چای یا قهوه می نوشید. البته ایده کلی این کافی شاپ ها هم مربوط به جغد می شود و روی دیوارها، فنجان ها و لیوان و حتی منوی کافی شاپ نیز عکس جغدها را مشاهده می کنید. خوراکی های آنها نیز تم جغدی دارد.

کافی شاپهای مشهد , کافی نت یار , اصول کافی

این روزهای کافی شاپ های جغدی خیلی شلوغ شده اند و از آنجائیکه مشتریان اجازه ندارند کافی شاپ را شلوغ کرده و این پرندگان را بترسانند، جلوی در آنها به خصوص در روزهای تعطیل صف های طولانی تشکیل می شود.

تور ژاپن پرواز یار , صندلی کافی شاپ , کافی میکس

البته معدود کافی شاپ های جغدی هم که باز شده اند قوانین سختگیرانه ای دارند و شما نباید به هیچ جغدی دست بزنید، غذا بدهید یا آن را نگه دارید، مگر آنکه پرسنل به شما اجازه بدهند. نباید با فلاش دوربینتان از آنها عکس بگیرید یا فیلمبرداری کنید، مگر آنکه اجازه بدهند.

کافی استور , آموزش کافی شاپ , پرچم ژاپن

کافی شاپ های تهران , دکوراسیون کافی شاپ , راه اندازی کافی شاپ

جمعیت ژاپن , کافی شاپ تهران , ارتش ژاپن

طراحی کافی شاپ , کافی میت , دکور کافی شاپ

زلزله در ژاپن , منوی کافی شاپ , کافی شاپ های معروف تهران


ویدیو : کافی شاپ های جغدی در ژاپن +عکس