کاشت سبزیجات در باغهای زیر آب! : اخیرا شرکت غواصی Ocean Reef اقدام به کاشت ...


اخیرا شرکت غواصی Ocean Reef اقدام به کاشت توت فرنگی و چند گیاه دیگر در عمق آب کرده است ، حال بعد از گذشت چند وقت خبرها حکایت از موفقیت پروژه Nemo’s Garden در عمق ۵ تا ۱۰ متری زیر آب دارد . وبسایت گجت نیوز - روح الله خزائی: اخیرا شرکت غواصی Ocean Reef اقدام به کاشت توت فرنگی و چند گیاه دیگر در عمق آب کرده است  ، حال بعد از گذشت چند وقت خبرها حکایت از موفقیت پروژه Nemo’s Garden در عمق ۵ تا ۱۰ متری زیر آب دارد . در ادامه با توضیحات بیشتر و پخش زنده ( پخش ۲۴ ساعته ) این فرایند همراه باشید .

محققین این شرکت موفق به کاشت و پرورش گیاهانی نظیر توت فرنگی ، ریحان ، لوبیا و کاهو در حباب های واقع در عمق ۵ تا ۱۰ متری آب شده اند .

نحوه کاشت ته مانده سبزیجات در خانه , کاشت سبزیجات در گلدان , بهترین سبزیجات خانگی برای کاشت

داخل این حباب ها از هوا تشکیل شده و به صورت کاملا خودکار آب مورد نیاز گیاهان را از اطراف گرفته و گیاه را آبیاری می کند . محیط گرم و مرطوب دریا هم به رشد هر چه بهتر این گیاهان کمک می کند .

کاشت مو , ترمیم مو و کاشت مو بدون جراحی , ترمیم و کاشت مو

اما اقدام جالب دیگری که شرکت Ocean Reef انجام داده ، تعبیه دوربین های در کنار حباب ها به منظور رصد روند رشد این گیاهان است ، اگر شما نیز دوست داشته باشید می توانید از طریق این لینک این فرایند را به صورت زنده دنبال کنید

توضیح اینکه این صفحه دارای پخش ۲۴ ساعته از رشد گیاهان است ، لطفا تا بارگذاری کامل این صفحه منتظر باشید .


ویدیو : کاشت سبزیجات در باغهای زیر آب!