کاسه صبرم لبریز شده و یک هفته به استقلالی ها فرصت می دهم :   اخبار ورزشی - ...



کاسه صبرم لبریز شده , بارداری هفته به هفته , فرصت امروز

 

اخبار ورزشی - نیکبخت؛
کاسه صبرم لبریز شده و یک هفته به استقلالی ها فرصت می دهم

مدافع فصل قبل استقلال گفت: «نیکبخت بلد است بی‌شخصیت هم باشد.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، علیرضا نیکبخت‌واحدی با جدیت تمریناتش را پیگیری می‌کند تا در صورت بازگشت به لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشد. وی از مدیران این باشگاه به خاطر نپرداختن حق و حقوقش گلایه دارد و این بار با لحنی تند به آنها مهلت داده تا ظرف یک هفته مطالباتش را بپردازند.

* این روزها چه‌کار می‌کنی؟
- زندگی خوب و در کنارش تمرین.

* پس هنوز قید فوتبال را نزده‌ای؟
- با این نسل فوتبال من حداقل 4، 5 سال دیگر می‌توانم بازی کنم! البته می‌دانید به هر قیمتی دنبال ماندن و بازی کردن نیستم. ایراداتی داشته و دارم اما هرگز آدم متملق و چاپلوسی نبوده‌ام.

* شنیده‌ایم بارها به باشگاه‌ استقلال رفته‌ای تا طلبت را بگیری، نتیجه چه شد؟
- بنده فصل قبل یکی از ارزان‌ترین بازیکنان استقلال بودم اما طبق آمار در 16 بازی تیم به میدان رفتم و دریافتی‌ام با وجود قرارداد پایین، کمتر از 20 درصد بود و پاداش و حقوقی هم نگرفتم. فصل تمام شد و نخواستند قراردادم را تمدید کنند. الان هم به نیم‌فصل لیگ چهاردهم نزدیک می‌شویم ولی حق و حقوقم را نداده‌اند.

 

بارها پیگیری کردم با مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال صحبت کردم حتی با سرمربی تیم حرف زدم اما مطالباتم را نپرداختند. شاید آقایان فکر می‌کنند من همیشه آرام و صبور هستم و صادقانه به مدیران باشگاه می‌گویم در مورد نیکبخت‌واحدی اشتباه نکنید، نیکبخت بلد است بی‌شخصیت هم باشد. تا به حال حرمت‌داری کرده و اکنون کاسه صبرش لبریز شده است. به آنها یک هفته فرصت داده‌ام به صورت مسالمت‌آمیز حق و حقوقم را بدهند چون در غیر این صورت خواهند دید بلدم بدون مسالمت و آرامش دنبال احیای حقم باشم و این بار از حقم گذشت نمی‌کنم و کوتاه نمی‌آیم.

 

پول همه را داده‌اند و به من که رسیده‌اند، ادای بی‌پول‌ها را درمی‌آورند. مگر بابت فصل جدید هم پول‌های آنچنانی پرداخت نکرده‌اند، مگر نمی‌دانند فوتبالیست‌ها با یکدیگر ارتباط دارند و به هم می‌گویند چقدر قرارداد بسته‌اند و چقدر گرفته‌اند. من می‌دانم فلان رفیقم در تیم چقدر گرفته و چقدر طلب دارد، می‌دانم ارقام اعلامی چند صد میلیون تومان با قراردادهای واقعی تفاوت دارند. خب وقتی دست‌تان باز است چرا حق و حقوق دیگران را نمی‌دهید. به هر حال آقایان فکر می‌کنند مظلوم گیر آورده‌اند.

* هنوز سرمربی استقلال را می‌بینی؟
- بله رابطه‌مان بد نیست.

* گلایه نکردی که چرا قراردادت تمدید نشد؟
- نه. این حق‌شان بود و هست. در خودم می‌بینم در استقلال بازی کنم و دوست داشتم با پیراهن همین تیم از بازیگری خداحافظی کنم اما یادم نمی‌رود در ابتدای لیگ سیزدهم لطف کردند و شرایط را برای حضورم در استقلال فراهم کردند.

* عملکرد استقلال در لیگ چهاردهم را چطور ارزیابی می‌کنی؟
- استقلال انصافاً بازیکنان خوب کشور را جمع کرده و بهترین تیم لیگ است اما بدشانسی ریشه‌دار مصدومیت‌ها گریبان این تیم را رها نمی‌کند و هفته‌هاست مدافعان این تیم مصدوم هستند. اینکه این تعداد مصدوم در یک تیم وجود داشته باشد، ریشه‌ای است و باید دید ریشه‌اش از کجاست.
اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 


ویدیو : کاسه صبرم لبریز شده و یک هفته به استقلالی ها فرصت می دهم