کارگر پیتزا فروشی سارق طلاجات دختر ۳ساله بود : با حضور به موقع ماموران فرماندهی ...




با حضور به موقع ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان زنی که اقدام به سرقت طلاجات فرزند صاحب کار خود کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاجات کودک وی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ یاردوستی تصریح کرد: ماموران سریعا به محل اعزام شدند که زن جوانی که در این مغازه پیتزا فروشی کار می‌کرد به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل پلیس زن در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دستگیری متهم در محل، فرد تماس گیرنده در مواجه با ماموران عنوان داشت، برای انجام کاری دختر سه ساله‌ام را برای ساعتی با کارگر مغازه تنها گذاشتم که پس از برگشتن مشاهده کردم النگوهای دخترم توسط این زن از دستش خارج شده است.

رئیس پلیس مرکز استان طمع سارق و سوء استفاده از اعتماد مالک مغازه را عامل وقوع این سرقت عنوان کرد و افزود: وقوع این گونه سرقت‌ها زنگ خطری برای خانواده هاست که از آویختن زیورآلات و طلاجات بر فرزندان خردسالشان خودداری کنند زیرا این کار وسوسه افراد معتاد و بزهکار را برای سرقت بیشتر کرده و جان کودکان را به خطر می‌اندازد.

گفتنی است، متهم در بازجویی به بزه انتسابی اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : کارگر پیتزا فروشی سارق طلاجات دختر ۳ساله بود