کارگردان " هابیت " از بیمارستان مرخص شد :     پیتر جکسون ، کارگردان مجموعه ...



 

مرخص شدن پورحیدری از بیمارستان , مرخص شد بیمارستان , حسین محب اهری فردا از بیمارستان مرخص می شود صبا

 

پیتر جکسون ، کارگردان مجموعه فیلمهای " هابیت" ،بعد از انجام عمل جراحی، فورا" از بیمارستان ولینگتن مرخص شد تا فیلمبرداری این پروژه با کمترین تاخیر ممکن انجام شود.

جکسون ۴۹ ساله که فیلم موفق " ارباب حلقه ها" را در سرزمین مادری خود ، نیوزلند ، کارگردانی کرد، هفته گذشته بدلیل درد شدید معده ، بستری شد.

بنا به گفته ملیسا بوث ، او بقیه دوره درمان خود را در خانه تکمیل خواهد کرد و فیلمبرداری فیلم " هابیت " که طبق برنامه قراراست این ماه آغاز شود ، با کمترین تاخیر ممکن انجام خواهد شد.

اولین قسمت این فیلم دو قسمتی در ماه دسامبر ۲۰۱۲ اکران خواهد شد و انتظار می رود دومین قسمت آن، یکسال بعد اکران شود.

این مجموعه فیلمها با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده اند که تهدید تایم وارنر برای خارج کردن این پروژه از نیوزلند ، یکی از برجسته ترین این مشکلات ، در سال گذشته بود.

اما دولت نیوزلند قانون کار را عوض کرد و تخفیفهای مالیاتی کمپانی وارنر برادرز را افزایش داد تا بتواند این پروژه ۵۰۰ میلیونی را در کشورش نگه دارد واز آسیبهایی که ممکن بود با خروج این فیلم ، به صنعت ضعیف و کوچک فیلمسازی در کشورش وارد شود ، جلوگیری کند.

فیلمنامه فیلم " هابیت " براساس کتاب ماجراهای بیلبو باگینز نوشته شده است . بیلبو یک هابیت است که در اعماق زمین زندگی می کند و برای یافتن گنجینه ای که توسط اژدها محافظت می شود ،تلاش می کند.

این کتاب که اولین بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد ، ادامه داستان " ارباب حلقه ها" است . همه حوادث داستان " ارباب حلقه ها" نیز در اعماق زمین رخ می دهد.

کیت بلانشت ، برنده جایزه اسکار، یان مک کلن ، اورلاندو بلوم ، کن استات و مارتین فریمن از جمله بازیگران حاضر در این مجموعه فیلمها هستند.

مترجم: فرشته مشاور.... / خبرگزاری رویترز



ویدیو : کارگردان " هابیت " از بیمارستان مرخص شد