کارگردان فیلم توقیفی «پریناز» با همکاری شریفی نیا فیلم می سازد : کارگردان فیلم ...



کارگردان فیلم توقیفی «پریناز» با همکاری شریفی نیا فیلم می سازد

بهرام بهرامیان کارگردان «پریناز» با همکاری محمدرضا شریفی نیا به عنوان مجری طرح فیلم جدیدش را جلوی دوربین می برد.

 

کارگردان فیلم بارکد , کارگردان فیلم دختر , کارگردان فیلم امکان مینا

 

بهرام بهرامیان کارگردانی که دومین ساخته سینمایی اش «پریناز» همچنان توقیف است به تازگی تصمیم گرفته فیلم دیگری را جلوی دوربین ببرد. این فیلم «آینه شمعدان» نام دارد و جالب اینجاست که هنوز مشخص نیست که این فیلم از اداره نظارت پروانه ساخت گرفته یا نه. چنان که «بانی فیلم» گزارش داده پیش تولید این فیلم به کارگردانی بهرام بهرامیان مدتی است آغاز شده و محمدرضا شریفی نیا، حیبب رضایی و محسن طنابنده را برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم انتخاب کرده است.

شریفی نیا که مسؤول انتخاب بازیگران پروژه «آینه شمعدان» است، دو روز قبل در گفتگویی اعلام کرده بود که مجری طرح این فیلم است. طنابنده در حالی قرار است به زودی جلوی دوربین بهرامیان برود که طی یک سال گذشته به خاطر بازی در فیلم «حضرت محمد (ص)» بازی در فیلم‌های حاتمی‌کیا، پرویز شهبازی و سعید سهیلی را از دست داده برای اولین بار است که همزمان با پروژه مجیدی در فیلم دیگری ایفای نقش می‌کند.

باید منتظر ماند و دید واکنش اداره نظارت به صدور پروانه ساخت این فیلم چیست؟ آیا برای آن پروانه ساخت صادر خواهد شد یا به واسطه اثر قبلی بهرامیان هم که شده در این مسیر تعلل پیش آید./شبکه ایران

 


ویدیو : کارگردان فیلم توقیفی «پریناز» با همکاری شریفی نیا فیلم می سازد