کارکنان دولت پوشش اسلامی را رعایت کنند : امام جمعه موقت تهران گفت: از کارمندان ...


امام جمعه موقت تهران گفت: از کارمندان نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود که حرمت واژه اسلامی را حفظ کرده و پوشش اسلامی را به شکل مطلوب رعایت کنند. خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت تهران گفت: از کارمندان نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود که حرمت واژه اسلامی را حفظ کرده و پوشش اسلامی را به شکل مطلوب رعایت کنند.

 آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر دیروز در جمع طلاب و ائمه جماعات خرم‌دره با بیان اینکه خداوند نعمت رهبری قدرتمند را به ما عطا کرده است، افزود: به فضل خدا ویژگی های یک کشور قدرتمند و مقتدر را دارا هستیم.


وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: اگر هر یکی از کشورهای منطقه را یک هفته مثل ما تحریم می‌کردند، از پا در می‌آمدند.

امام جمعه موقت تهران افزود: نزدیک به یک سال است که دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی تحریم‌های وحشیانه و ناجوانمردانه ای را اعمال کرده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مشکل دشمنان مردم ما است، گفت: با وجود همه این دشمنی‌ها و تحریم‌ها از پا نیفتاده‌ایم.

وی با اشاره به وجود نعمت‌های رهبری، هوشیاری و بیداری، مردم وفادار و سرزندگی و نشاط در کشور تصریح کرد: این قدرت باید در خدمت دین و معنویت باشد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امام راحل فرمودند که تمام مقصد ما مکتب ما است، گفت: نظام ما یک نظام مکتبی است و باید از جای جای مدیریتی این کشور عطر دین و معنویت به مشام برسد.

آیت الله خاتمی با یادآوری موضوعی از حضور وزیر اسبق کشور در جامعه مدرسین،  گفت: در این دیدار به ایشان گفتیم که بخشی از بی‌حجاب‌ها نان‌خور دولت بوده و کارمند هستند.

وی افزود: ما با آن‌هایی که کارمند نیستند کاری نداریم ولی از کارمندان نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود که حرمت واژه اسلامی را حفظ کرده و پوشش اسلامی را رعایت کنند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه یادآورشد: سخنی هم از خشونت نیست و خدا لعنت کند کسانی که تا کلمه حجاب را به کار می‌بریم از خشونت می‌گویند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه خشونت مورد نظر ما نیست، گفت: مدیران می‌توانند خانم‌های چادری را به هر نحوی که می‌توانند تشویق کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید دغدغه داشته  و اگر به آن اهمیت ندهند، افزود: مسئولان باید دغدغه و انگیزه داشته  که متاسفانه در برخی جاها اصلا انگیزه‌ای وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران، علت این امر این است که این افراد حجاب را جزء دین نمی‌دانند.

آیت الله خاتمی با اشاره به نزدیک بود ماه رمضان گفت: باید در این ماه فضای دین و معنویت را در اماکن اداری حاکم کنیم.

وی با بیان اینکه قدرت برای قدرت در مکتب ما جایی ندارد، اظهار داشت: در مکتب قدرت برای دین جا دارد.


ویدیو : کارکنان دولت پوشش اسلامی را رعایت کنند