کارهای منزجر کننده یک کشیش +عکس : این کشیش که در قامت پیامبری خود خوانده حاضر ...


این کشیش که در قامت پیامبری خود خوانده حاضر شده، در مراسم شفای بیماران آنها را برهنه می‌کند، روی آنها راه می‌رود، به آنها موش و مار می‌خوراند و عکس تمامی این کارها را نیز منتشر می‌کند.           پادشا: طی ماه‌های گذشته یک کشیش انجیلی در افریقای جنوبی به خاطر رفتار و کارهای عجیبش حسابی در این کشور معروف شده است.

این کشیش که در قامت پیامبری خود خوانده حاضر شده، در مراسم شفای بیماران آنها را برهنه می‌کند، روی آنها راه می‌رود، به آنها موش و مار می‌خوراند و عکس تمامی این کارها را نیز منتشر می‌کند. ساکنان محلی که از دست او به ستوده آمده بودند بالاخره به این "کلیسا"حمله کردند و آن را در آتش سوزاندند. این مسئله به درگیری شدید بین مردم و طرفداران او منجر شد.

کشیش، پنوئل امنگونی، رهبر یک کلیسای انجیلی در یکی از حلبی‌آبادهای شمال غرب پرتوریا پایتخت افریقای جنوبی است. رفتار و کارهای عجیب او، ماه‌ها است که نظر رسانه‌های افریقای جنوبی را به خود جلب کرده است. او با عریان کردن و لمس کردن افراد می‌گوید گناهانشان را پاک می‌کند، به نمازگزاران دستمال توالت می‌دهد و می‌گوید این را بخورید، مزه شکلات می‌دهد و بسیاری از پیروان او نیز آن را تأیید می‌کنند. این "کلیسا"تصاویر این "معجزات"را نیز در صفحه فیسبوک خود منتشر می‌کند.

هشدار: این تصاویر می‌توانند ناراحت کننده باشند
 
آخرین ابتکارات این کشیش حتی صدای مدافعان حقوق حیوانات را نیز در افریقای جنوبی درآورد. پلیس نیز او را به دلیل نقض حقوق حیوانات احضار کرد. او بارها پیروان خود را مجبور کرده است که مار و موش را زنده بخورند. پنوئل امنگونی در پاسخ به سؤالات پلیس عنوان کرده است که نمازگزاران با خوردن این حیوانات رحمت خداوند را کسب خواهند کرد.

به‌رغم وجود تصاویر اقدامات این کشیش در صفحه فیسبوک، پلیس به دلیل "نبود شواهد و مدارک کافی"او را آزاد کرده است.

کوتاه کننده لینک , کوتاه کننده لینک گوگل , تقویت کننده آنتن موبایل

ربات پاک کننده کف , تصفیه کننده هوا , لباس زیرزنانه تحریک کننده

صاف کننده مو , کوچک کننده بینی , خوشبو کننده هوا

تهیه کننده شهرزاد , چاق کننده , لباس زیر تحریک کننده

نرم کننده مو , سفید کننده دندان , مسدود کننده تلفن همراه

کرم روشن کننده , کرم مرطوب کننده , پاک کننده آرایش


ویدیو : کارهای منزجر کننده یک کشیش +عکس