کارهایی که زن میان سال نباید انجام دهد! : اگر دوران میانسالی خود را سپری می ...


اگر دوران میانسالی خود را سپری می کنید، کارهایی است که باید به شدت از آنها خودداری کنید. ما در اینجا تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.        پادشا - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر دوران میانسالی خود را سپری می کنید، کارهایی است که باید به شدت از آنها خودداری کنید. ما در اینجا تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم. 
سیگار کشیدن

کارهایی که نباید در هواپیما انجام دهید , کارهایی که پیش از روز عروسی نباید انجام دهید , کارهایی که نباید در روز تاسوعا وعاشورا انجام داد

تحقیقات نشان داده که سیگار کشیدن باعث پیری زودرس می شود و سن افراد را تا 57 % بیشتر از سن واقعی نشان می دهد.


مقایسه کردن خود با جوان ترها

یادتان باشد که بیست سالگی هیچ گاه باز نمی گردد. اگر این واقعیت را بپذیرید، زندگی شادتری خواهید داشت.

برنزه کردن

کارهایی که زمان سوختگی نباید انجام داد , کارهایی که برای بهبود گلودرد باید انجام دهید , کارهایی که افراد شاد انجام میدهند

برنزه کردن نیز مانند سیگار کشیدن برای شما مضر است و موجب  پیری زودرس، چین و چروک، لکه های قهوه ای رنگ، شل شدن و از همه بدتر سرطان پوست می شود.

ورزش نکردن

شاید با ورزش کردن، به اندام بیست سالگی خود باز نمی گردید اما یادتان باشد که فعالیت برای سلامتی شما واجب است. ورزش نکردن یکی از بدترین کارهایی است که با بدن خود انجام می دهید. به پیاده روی بروید یا در باشگاه ثبت نام کنید. حتی اگر وقت کافی برای بیرون رفتن از خانه ندارید، حرکات ساده ورزشی را در خانه انجام دهید. در این صورت احساس بهتری خواهید داشت و زیباتر به نظر خواهید رسید.

آرایش زیاد

در سن 50 سالگی، آرایش زیاد بر زیبایی شما تاثیر منفی می گذارد. کرم پودر زیاد، رژ های قرمز، سایه چشم روشن بر ضد زیبایی شما عمل می کند. در این سن هر چه کمتر آرایش کنید، زیباتر و حتی جوان تر به نظر خواهید رسید. 

کمبود خواب

قبل از بارداری چه کارهایی انجام دهیم , در ماه محرم انجام چه کارهایی حرام است؟ , آپشن های گرافیکی چه کارهایی در بازی ها انجام می دهند ؟

خواب کافی برای شما ضروری است. از گودی زیر چشم تان نیز جلوگیری می کند. شما برای سلامتی خود به 7 تا 8 ساعت خواب در طول شبانه روز احتیاج دارید. در این صورت انرژی لازم برای فعالیت های روزانه خود را نیز دریافت خواهید کرد.

مصرف غذاهای فراوری شده

انجام چه کارهایی قبل از خواب برای لاغری انجام دهیم , در ترمیم مو بیمار چه کارهایی انجام میدهد , لیست کامل کارهایی که قبل از زایمان باید انجام داد

از اضافه کردن شکر، نمک و رنگ های افزودنی به مواد غذایی خود خوددرای کنید زیرا به متابولیسم و سلامت کلی بدن تان آسیب می رساند. سعی کنید از مواد غذایی طبیعی مصرف کنید که به زنان در هر سنی توصیه می شود.

نپذیرفتن تغییرات

قبل از دوران بارداری در چه کارهایی باید انجام بدم؟ , کارهایی که باید حتما قبل از رابطه جنسی انجام دهید , کارهایی که باید برای باردار شدن انجام داد

شاید با تغییرات میانه خوبی نداشته باشید اما بهتر است با افزایش سن تغییراتی در مدل مو، شیوه لباس پوشیدن و فعالیت هایی که انجام می دهید، ایجاد کنید. این بدین معنی نیست که دوران جذابیت و لذت بردن از زندگی شما به پایان رسیده، اما باور کنید که دوران پوشیدن دامن کوتاه گذشته است.

سلفی گرفتن

cio چه کارهایی باید انجام دهد , زن در زمان پریود چه کارهای را نباید انجام دهد , کارهایی که افراد شاد از انجام آنان خودداری می کنند

تکنولوژی چیز بسیار خوبی است و هیچ اشکالی در ثبت لحظه های شما وجود ندارد اما در این کار افراط نکنید.

عدم آشنایی با تکنولوژی و دنیای مجازی

کارهایی که بین 20 تا 30 سالگی باید انجام داد , کارهایی را که حتما باید پیش از بارداری انجام دهید , کارهایی که با phpمیتوان انجام داد

در دنیای مدرن امروز، شما باید با تکنولوژی و مهارت های آن آشنا باشید. برای این منظور از فرزندانتان کمک بگیرید یا حتی اگر لازم شد در کلاس های آموزشی ثبت نام کنید. این کار نه تنها زندگی شما را ساده تر می کند بلکه هیجان بسیاری نیز به همراه دارد.


ویدیو : کارهایی که زن میان سال نباید انجام دهد!