کارلو آنچلوتی از چلسی اخراج شد : کارلو آنچلوتی پس از شکست یک بر صفر مقابل اورتون ...


کارلو آنچلوتی پس از شکست یک بر صفر مقابل اورتون در آخرین روز رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلستان از سمت سرمربیگری چلسی برکنار شد. کارلو آنچلوتی پس از شکست یک بر صفر مقابل اورتون در آخرین روز رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلستان از سمت سرمربیگری چلسی برکنار شد. در مطلبی که روی سایت باشگاه چلسی منتشر شده از اخراج این مربی ایتالیایی خبر داده و این در حالی است که آنچلوتی فصل گذشته هم چلسی را به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر انگلستان رساند و هم این تیم را فاتح مسابقات جام حذفی کرد.

کارلو آنچلوتی , چلسی , چلسی کلینتون

سایت باشگاه چلسی اعلام کرد: مالک باشگاه علاقمند است از کارلتو به خاطر همکاری و موفقیتهایی که از ژوییه سال 2009 تا به حال با چلسی داشته تشکر کند. بردن 2 جام طی یک فصل اولین باری بود که در باشگاه چلسی اتفاق می‌افتاد. چلسی در این فصل از رقابتها نتوانست انتظارات را برآورده کند و اکنون زمان مناسبی است تا این باشگاه برای تغییرات فصل آینده آماده شود. کارلتو همواره در استمفوردبریج جای خواهد داشت جایی که از وی به دلیل شایستگی‌هایی که در تاریخ ما دارد، احترام و قدردانی لازم به عمل خواهد آمد.

چلسی با مربیگری آنچلوتی از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، قهرمانی لیگ برتر را از دست داد، در جام حذفی و جام اتحادیه هم جای نگرفت. 2 خرید ناموفق زمستانی این تیم، "داوید لوییز" و "فرناندو تورس" هم از علل جدایی این مربی ایتالیایی نام برده می شوند.

منبع : ایپنا


ویدیو : کارلو آنچلوتی از چلسی اخراج شد