کارلا برونی در تبلیغ جواهرات بولگاری +عکس : کارلا برونی-سارکوزی 45 ساله در ...


کارلا برونی-سارکوزی 45 ساله در دوره ریاست جمهوری همسرش نیکولا سارکوزی بین سالهای 2007 تا 2012، بانوی اول فرانسه بود. او حالا پس از شکست سارکوزی در آخرین انتخابات عمومی فرانسه، کم کم به حرفه مدلینگ خود در دنیای فشن و خوانندگی بازمی گردد.



پادشا: کارلا برونی-سارکوزی 45 ساله در دوره ریاست جمهوری همسرش نیکولا سارکوزی بین سالهای 2007 تا 2012، بانوی اول فرانسه بود. او حالا پس از شکست سارکوزی در آخرین انتخابات عمومی فرانسه، کم کم به حرفه مدلینگ خود در دنیای فشن و خوانندگی بازمی گردد.

کارلا برونی , تاریخچه جواهرات بولگاری , کارلا برونی‌

کارلا برای تبلیغات جواهرات لوکس بولگاری مدل شده است و با این جواهرات قیمتی، زیبایی پیچیده ایتالیایی-فرانسوی را که در دهه 80 موجب شهرت او شد، منعکس می کند.

او در 19 سالگی برای برندهای شنل، دیور، ژیوانشی و ایو سن لوران مدل بوده است. او ثروت و شهرت خود را از مدلینگ بدست آورد، ولی در حرفه اش 10 سال وقفه ایجاد کرد و انرژی اش را روی موسیقی گذاشت.

کارلا برونی، ,  کارلا برونی , تبلیغ کانال تلگرام

او حالا پا جای پای جولین مور و ریچل ویز گذاشته است که قبلاً برای این برند لوکس مدل بوده اند.

او می گوید: «این برند جواهرسازی به نحوی برایم حس آشنایی دارد. تاریخچه رمانتیک و روح ایتالیایی آن به انسان شادی و زندگی می دمد و امیدوارم برایش افتخارآفرین باشم.»

کارلا در سال 2008 با سارکوزی ازدواج کرد و از آن به بعد او به عنوان بانوی اول فرانسه در نهایت شیکی و الگانس در انظار عموم ظاهر شد.

تبلیغ در گوگل , تبلیغ , تبلیغ ایرانی

او در همان سال سومین آلبوم خود را منتشر کرد. بعد از این آلبوم 5 سال طول کشید تا او چهارمین آلبومش را منتشر کند. در این سال ها او دخترش جولیا را در سال 2011 به دنیا آورد.

در آوریل 2009 او بنیاد کارلا برونی-سارکوزی را تأسیس کرد تا با بیسوادی مبارزه کند و برای جوانان و نوجوانان محروم، حمایت آموزشی تأمین کند.

تبلیغ در تلگرام , تبلیغ گوگل , تبلیغ کانال


ویدیو : کارلا برونی در تبلیغ جواهرات بولگاری +عکس