کاردستی هایی برای هدیه روز پدر : بچه ها معمولا نمی توانند خودشان برای پدرشان ...



بچه ها معمولا نمی توانند خودشان برای پدرشان هدیه ای بخرند و بهترین کار این است که اجازه دهید تا خودشان کاردستی های زیبایی که ما چند نمونه از آن را در زیر برایتان آورده ایم را درست کرده و به او هدیه دهید و مطمئن باشید این بهترین هدیه ای می باشد که هر پدری می تواند از فرزند کوچک خود در روز پدر دریافت کند .


دست نوشته های قابل چاپ برای روز پدر
یک کاغذ و یک قلم را در اختیار فرزندتان بگذارید و اجازه دهید تا ایده های خود را روی آن بکشد  و بعد بالای آن را سوراخ کرده و روبانی را از داخل آن عبور دهید و در نهایت بگذارید تا خودش این کاردستی را در روز پدر به پدرش هدیه دهد.

 

ایده هایی برای هدیه , لیست هدیه برای مردان , کاردستی با وسایل دور ریختنی برای مدرسه


کاردستی سنگ و کاغذ
بچه ها به راحتی می توانند یک تکه سنگ را پیدا کرده و بعد روی یک تکه کاغذ نقاشی زیبایی را بکشند و روی سنگ بچسبانند و هم چنین می توانند روی تکه های کوچکی از کاغذ حروف نام پدر را بنویسند و یکی یکی آنها را روی سنگ بچسبانند و تنها نکته ای که باید در نظر بگیرند این است که در ابتدا باید سنگ را کاملا بشورند و خشک کنند.

هدیه تولد برای آقایان , کاردستی با وسایل دور ریختنی برای نوجوانان , هدیه برای آقایان


گلدان گیاهی  تزئینی
یک گلدان ساده را تهیه کرده و روی آن یک تکه کاغذ سفید رنگی که روی آن نقاشی زیبایی که فرزندمان کشیده است را می چسبانیم . فرزندتان می تواند انواع نوشته های زیبا و طرح های زیبا را روی آن بچسبانند.بعد از نقاشی باید زیر آن را چسب زده و آن را روی گلدان بچسبانید.

هدیه تولد برای شوهر , بهترین هدیه برای خانمها , هدیه برای مردان


جعبه ابزار سفارشی برای پدر
جعبه ابزار فلزی سفیدی را تهیه کرده و و سپس فرزندتان می تواند انواع الگوها و طرح های زیبا را روی آن بیاندازد. این کار بسیار منحصر به فرد می باشد و هر پدری را در روز پدر بسیار خوشحال می کند .

کاردستی برای کودکان , بدترین و بهترین هدیه برای روز معلم , هدیه سالگرد ازدواج برای خانم ها


دکوری هنرمندانه
بسیار هنرمندانه می توان یک پس زمینه ی سفید رنگ که یک تکه کاغذ می باشد را تهیه کنید و بهتر است آن را روی یک قاب قرار داده و در نهیات با مدادهای رنگی نقاشی زیبایی که فرزندتان دوست دارد را روی آن بکشید و زیر آن نام تان را بنویسد و در نهایت این کار هنری زیبا را در روز پدر به پدرتان هدیه دهید.

 

خرید هدیه تولد برای آقایان , ایده هایی برای شب یلدا , هدیه مناسب برای آقایان


آهنرباهای زیبا
به راحتی می توانید درب های نوشابه که در رنگ های زیبا و متنوعی می باشد را تهیه کرده و پشت آن ها یک تکه آهنربای بسیار کوچک بچسبانید و در نهایت از آنها برای چسباندن روی یخچال استفاده کنید.

توصیه هایی برای رفع جوش صورت , کاردستی برای بچه ها , بهترین هدیه برای آقایان


گلدان پدر
می توانید از انواع بطری های قدیمی مانند شیشه های نوشابه استفاده کنید و روی هر کدام از آنها حروف تشکیل دهنده ی نام پدر را روی یک کاغذ نوشته و در نهایت آن را روی گلدان بچسبانید و در نهایت داخل تمام آنها گل های زیبایی بگذارید .

 

هدیه برای دوست پسر , بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان , هدیه برای همسر


عکس هنری
تکه تکه های کاغذ به رنگ های مختلفی را تهیه کرده و به کمک آنها تصویر یک آدم را درمی آوریم و برای این کار بهتر است که مثلا به جای مو از تکه کاغذهای قهوه ای رنگی استفاده می کنیم و یا اینکه برای رنگ چشم و پیراهن و لب ها و ....از کاغذهای رنگی دیگری استفاده می کنیم. در نهایت این قاب زیبا را درست کرده و به پدرتان هدیه دهید.

میوه هایی برای پیشگیری از سرطان سینه , توصیه‌هایی برای جلوگیری از سکته مغزی , ایده هایی برای کسب و کار


منبع : seemorgh.com


ویدیو : کاردستی هایی برای هدیه روز پدر