کارخانه روغن نباتی قو چرا هنوز تعطیل نشده است؟ : رییس ستاد محیط زیست و توسعه ...



کارخانه روغن نباتی قو , آدرس کارخانه روغن نباتی قو , روغن نباتی

رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران با اشاره به ادامه آلودگی های محیط زیستی ناشی از فعالیت کارخانه پارس قو گفت: بوی کارخانه روغن نباتی پارس قو همچنان مردم منطقه را آزار می دهد..

علی محمدشاعری با تاکید بر اینکه هر فعالیتی اقتصادی که محیط زیست و سلامت شهروندان را با مخاطره مواجه کند باید متوقف یا اصلاح شود افزود: امروز مهم ترین معضل شهر تهران آلودگی هوا و آلودگی های محیط زیستی است.

وی افزود: متاسفانه انتقال این کارخانه تاکنون توسط سازمان ها و دستگاه های مسئول عملیاتی نشده است و همچنان این کارخانه موجب اذیت و آزار شهروندان است، فرمانداری تهران، وزارت صنایع و بخش خصوصی باید این موضوع را بپذیرند که هر روز که از فعالیت این کارخانه می گذرد سلامت شهروندان و محیط زیست شهر با خطر جدی روبرو می شود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی تهران هیچ تکلیفی بالاتر از این نیست که محیط زیست شهر تهران را همانگونه که رهبری معظم انقلاب بارها بر آن تاکید کرده اند نجات دهیم. قطعا فرمایشات رهبری خط قرمز همه مسئولین و سیاست گذاران نظام خواهد بود.

شاعری با اشاره به تلاش های شهرداری تهران برای محیط زیست شهری گفت: تلاش های گسترده ای برای انتقال این کارخانه انجام شد اما متاسفانه شهرداری تهران در این اقدام بزرگ که شروع کرد تنها ماند. باید در یک تعامل و همکاری سازنده در جهت بهبود محیط زیست شهری تهران گام های موثری برداریم.

اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو : کارخانه روغن نباتی قو چرا هنوز تعطیل نشده است؟