ژوله: رقابت من و امین حیایی برنده نداشت : امیرمهدی ژوله، نویسنده و یکی از کمدین‌های ...


امیرمهدی ژوله، نویسنده و یکی از کمدین‌های مسابقه استندآپ کمدی، درباره رقابتش با امین حیایی در مرحله قبلی این مسابقه گفت این رقابت هیچ برنده‌ای نداشت. خبرآنلاین: امیرمهدی ژوله، نویسنده و یکی از کمدین‌های مسابقه استندآپ کمدی، درباره رقابتش با امین حیایی در مرحله قبلی این مسابقه گفت این رقابت هیچ برنده‌ای نداشت.

او در این باره اظهار داشت: «امین حیایی بعد از سال‌ها سابقه آمد و با من ناشناس و گمنام مسابقه داد و این، نشان از بزرگواری او دارد.  او به خاطر مردم و «خندوانه» در این مسابقه شرکت کرد و به نظرم امین بسیار آدم حسابی و بزرگواری‌ست.»

او افزود: «مسابقه من و امین هیچ برنده‌ای نداشت. چون بردن با اختلاف دویست، سیصد رای، واقعا بردن نیست. ما در ساعت آخر رای‌گیری با هم بودیم و در همان یک ساعت پنج بار برنده عوض شد. به نظرم برنده این رقابت مردم و خندوانه بودند.»

ژوله همچنین در این برنامه تاکید کرد:‌ « اجازه دهید به نمایندگی از ۱۶ کمدین دیگر بگویم که ما نماینده هیچ گروه و فرقه‌ای نیستیم و برخی نسبت‌ها که داده شد هم کام ما و مخاطب و هم کام «خندوانه» را تلخ کرد چون واقعا حیف این برنامه است که اسیر این حاشیه‌ها شود.»

در ادامه صحبت‌های ژوله، رامبد جوان نیز گفت:‌ «من به عنوان طراح، کارگردان و نفر ارشد این برنامه عرض می‌کنم که «خندوانه» طرفدار و حامی هیچ جناحی نیست. متعلق به همه مردم است و فقط برای شادی مردم و حال خوب مردم ساخته شده. این گرایش و سوق دادن اعضای «خندوانه» به یک جناح سیاسی نگاه غیرهوشمندانه‌ای است.»


ویدیو : ژوله: رقابت من و امین حیایی برنده نداشت