ژوزه مورینیو:نباید گل می خوردیم :       ژوزه مورینیو در پایان این بازی گفت: ...



 

 

  ژوزه مورینیو , عکس های شخصی ژوزه مورینیو بیوگرافی ژوزه مورینیو مربی , ژوزه مورینیو در چلسی

ژوزه مورینیو در پایان این بازی گفت: خوشبختانه تیم ما در زمین بیشتر از حریف مالکیت توپ را در اختیار دارد و موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد می کند. مقابل مالاگا هم تیم برتر میدان بودیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در نیمه‌ی اول کمی متفاوت بودیم و فشرده‌تر بازی کردیم. رونالدو و دی ماریا با حرکت‌های غیرقابل پیش بینی در جبهه‌ی میانی مشکلات زیادی را برای مدافعان حریف به وجود آوردند. زمانی که 2 بر صفر از حریف پیش افتادیم، از سیستم پایدارتر و متعادل‌تری استفاده کردم.

آقای خاص در ادامه عنوان کرد: از این که مالاگا موفق شد به ما گل بزند راضی نیستم، البته به آنها احترام می گذارم. مدافعان با سیستم مالاگا آشنا بودند و می دانستند آنها در زمین چه کاری انجام می دهند، اما باز هم نتوانستند کاملا متمرکز باشند تا دروازه‌مان فرو نریزد. زمانی که نتیجه 3 بر صفر شد، در واقع بازی به پایان رسیده بود، اما مالاگا با گلی که زد به بازی برگشت، اما در مجموع از عملکرد بازیکنان چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ روانی راضی هستم.

مورینیو در پایان با اشاره به اهدای جایزه‌ی بهترین دروازه بان به کاسیاس عنوان کرد: رییس باشگاه درباره این جایزه توضیحاتی به من داد. من و تمام مادریدی ها برای کاسیاس احترام خاصی قائل هستیم، امیدوارم ایکر و همه‌ی اسپانیایی‌ها از این موضوع لذت ببرند. هر چیزی که برای مادریدی ها خوب و خوشایند باشد به من هم لذت می دهد.

سرمربی 47 ساله کهکشانی‌ها در پایان گفت: رییس باشگاه به من قول داده که کاسیاس برای دریافت جایزه‌اش صبح سفر خواهد کرد و ساعت 8 شب در هتل تیم باشد. ایکر جایزه‌اش را دریافت خواهد کرد و بدون هیچ مقدمه یا مراسم حاشیه‌ای اضافی با پروازی اختصاصی به مادرید باز خواهد گشت. از این که یک مادریدی این جایزه را دریافت می کند خیلی خوشحالم.

رئال مادرید با پیروزی پرگل مقابل مالاگا موقتا صدرنشین شد. ویارئال می تواند در صورت پیروزی در دیدار یک شنببه شب خود جای کهکشانی‌ها را در صدر جدول بگیرد.


ویدیو : ژوزه مورینیو:نباید گل می خوردیم