ژوزه:ارتفاع کرمان و داور تفاوت بازی ما و مس بود : داور پنالتی ما را نگرفت ژوزه:ارتفاع ...



داور پنالتی ما را نگرفت

ژوزه:ارتفاع کرمان و داور تفاوت بازی ما و مس بود/پولادی را برای حفظ جانش تعویض کردم

 سرمربی پرسپولیس گفت: اختلاف ارتفاع کرمان و تهران و همچنین داور مسابقه عامل تفاوت بازی دو تیم بود.

 

بازی های محلی کرمان , پرسپولیس داور بازی‎اش با فولاد را تغییر داد  , پرسپولیس داور بازی‎اش با فولاد را تغییر داد رادنیوز

 

به گزارش فارس، مانوئل ژوزه پس از شکست 2 بر یک برابر مس کرمان در نشست خبری گفت: ارتفاع کرمان بالاتر از ارتفاع تهران است و به همین دلیل بازیکنان ما کند بودند. وقتی تمرین کردیم متوجه این اختلاف شدیم و سرعت تیم ما به همین دلیل پایین بود. اختلاف بازی دو تیم، داور مسابقه و اختلاف ارتفاع  کرمان و تهران بود. این ارتفاع باعث شد سرعت تیم ما پایین‌تر باشد.

وی افزود: داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و روی همان توپ که ضد حمله شد گل دوم را خوردیم. در چند بازی برایمان پنالتی نگرفتند. مس کرمان از فرصت‌هایش استفاده کرد و پیروز شد و نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی خودمان را استفاده کنیم. تلاش کردیم بازی عقب افتاده را مساوی کنیم اما نشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض مهرداد پولادی گفت: پولادی به خاطر آنکه تماشاگران با او خوش رفتاری نکردند عصبانی بود و فشار زیادی روی این بازیکن آمد. علیه او شعار می‌دادند و من برای حفظ جانش تعویضش کردم.

ژوزه در مورد اینکه چطور نمی‌دانسته تهران و کرمان با هم اختلاف ارتفاع دارند، عنوان کرد: هنگام تمرین متوجه این اختلاف ارتفاع شدیم و به همین دلیل هم در میدان مسابقه سرعت‌مان کمتر از حریف بود و در تیم ما توپ جلو نمی‌رفت.

ژوزه خود را مسئول این باخت دانست و گفت: بازیکنان خوبی داریم و من آنها را تحسین می‌کنم. من مسئول باخت هستم./فارس

 


ویدیو : ژوزه:ارتفاع کرمان و داور تفاوت بازی ما و مس بود