ژاکت های زمستان 94 را ببینید : کارشناسان مجلات معتبر مد این ژاکت ها را به شما ...


کارشناسان مجلات معتبر مد این ژاکت ها را به شما پیشنهاد می کنند.  مجله زندگی ایده آل: ژاكت، پولور یا همان بافتنی خودمان، یكی از محبوب‌ترین بخش پوشاك در فصول سرد سال است كه علاوه بر كارایی‌اش در فصل سرما، می‌تواند بر جذابیت و خوش‌تیپی شما اضافه كند. طراحان مد برای زمستان امسال مجموعه متنوع و متفاوتی از ژاكت‌ها را ارائه كرده‌اند كه با هر سلیقه و سنی می‌توان دست به انتخابی منحصر به فرد زد.

بزرگ تر از واقعیت

زمستان , ژاکت , زمستان است

یكی دیگر از طرح‌های مورد علاقه طراحان امسال، ژاكت با سایز بزرگ است. این ژاكت می‌تواند نقایص اندام و سایز را بپوشاند؛ در نتیجه به خانم‌های خیلی لاغر و همچنین خانم‌هایی كه از تناسب اندام برخوردار نیستند، پیشنهاد می‌شود.



قد کشیده

همان‌طور كه می‌دانید، دنیای مد بسیار بی‌ثبات و در بعضی موارد متفاوت است. به همین دلیل نباید از دیدن ژاكت‌های بلند در مجموعه زمستان امسال تعجب كرد.

شعر زمستان , ژاکت مردانه , مدل ژاکت بافتنی زنانه

ژاكتی بلند كه بلندی آن به زیر زانو می‌رسد گرمای بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد و میان محصولات برندهایی چون: The Row, Tome, Thakoon Addition, Rhie, Rebecca Minkoff, The Elder Statesman, Adam Selman, Undercover, ADEAM دیده می‌شوند. طبق نظر طراحان، این مدل ژاكت همراه با شلوار چسبان و بوت بلند تركیب زیبا و جذابی ارائه می‌دهد.



درستایش بی نظمی

شباهت بهار و زمستان چیست , ژاکت مردانه بافتنی , نگهداری گلهای آپارتمانی در زمستان

یكی دیگر از مدل ژاكت‌های امسال، ژاكت نا‌متقارن و نا‌میزان است. عنصر اصلی این ژاكت‌ها بی‌نظمی و نا‌هماهنگ بودن اجزای آن مثل یقه، آستین، قد و. . . است. این ژاكت‌ها هنرمندانه طراحی شده و مناسب خانم‌هایی است كه دوست دارند متفاوت باشند.



مهمانی پوش

مراقبت از پوست در زمستان , فصل زمستان , زیباترین نقاط اروپا که حتما باید در زندگیتان ببینید

ژاكت كوتاه یا میدی یكی از جدیدترین مدل‌های ارائه شده توسط طراحان است كه به ظاهر شما چهره‌ای متفاوت و شیك می‌بخشد. این مدل ژاكت مناسب قرارهای رسمی است و همراه با دامن بلند یا شلوار هم‌رنگ ژاكت تركیب جذاب و منحصر به فردی می‌سازد. این مدل ژاكت می‌تواند جلو باز یا جلو بسته، با آستین یا بی‌آستین (جلیقه‌مانند) باشد. جنس این ژاكت بنا به سلیقه، سن و كاربرد متفاوت است و البته مدل کوتاه آن نسبت به مدل بلند، گرمای كمتری ایجاد می‌كند.



دست هنرمند

شعر زمستان اخوان ثالث , آموزش بافت ژاکت زنانه , شعر زمستان سهراب

محبوب‌ترین مدل ارائه شده توسط طراحان ژاكت دستباف همراه با طرح و نقش برجسته است. این مدل ژاكت جزء محصولات جدید اكثر برندهای تولید لباس و مناسب تیپ رسمی و غیررسمی است. این ژاكت را می‌توانید در قرارهای كاری، ‌مهمانی‌های عصر و حتی گشت‌وگذار خارج از شهر بپوشید.



زیبایی در یقه

ژاکت مردانه مدل art , مدل ژاکت , زمستان اخوان

یكی از طرح‌های مورد علاقه طراحان كه خیال ندارد به این زودی‌ها دنیای مد را ترك كند، ژاكت یقه اسكی یا یقه برگردان است. این مدل ژاكت بسیار رایج و همه‌پسند است و كاربرد خوبی هم دارد چون مانع ورود سرما از راه یقه می‌شود و بیشتر مناسب روزهای سرد است. تركیب این ژاكت با شلوار بلند، دامن بلند و دامنی با قد متوسط، بسیار زیبا و چشم‌نواز است.



 رنگ های امسال

در پایان به معرفی رنگ‌های مورد توجه طراحان در مجموعه زمستان امسال می‌پردازیم. خوشبختانه تنوع رنگی این مجموعه دایره انتخاب شما را وسیع می‌كند.

ببینید , فیلم هایی که باید ببینید , شعر زمستان کودکانه

به عنوان مثال، Tods وVionnet ژاكت صورتی كمرنگ، Rhie ژاكت آبی، Chanel ژاكت بنفش و سرخ و Dkny ژاكت آبی فیروزه‌ای ارائه كرده‌اند؛ البته به یاد داشته باشید رنگ زرد، قرمز و زرشكی از رنگ‌های مورد توجه طراحان برای مجموعه امسال هستند.


ویدیو : ژاکت های زمستان 94 را ببینید