ژاوی: دیارا مثل حیوان خطا می کند :       ستاره اسپانیایی بارسا در مورد خطاهای ...



 

 

حیوان تنبل , ژاوی , حیوان

 

ستاره اسپانیایی بارسا در مورد خطاهای لاسانا دیارا گفت: «این اشتباه بازیکن است؛ چون مثل حیوان خطا می کند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، ژاوی هرناندس در گفتگویی ویدئویی با آاس که دسترسی به آن تنها برای افراد خاصی مقدور است، بسیار خونسرد به نظر می رسد. او در صحبت هایی که در گفتگو با بارسا تی وی انجام داده، به آنالیز وجهه های مختلفی بازی ال کلاسیکوی چهارشنبه شب پرداخت. این درحالی بود که او در آرامش کامل بود.

ژاوی در مورد بازیکنان رئال گفت: «آنها خیلی جالبند. نمی دانند چطور ببازند.»

دیدار چهارشنبه شب دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ که از دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری برگزار می شد، با تساوی 2-2 دو تیم و حذف رئال از گردونه این رقابت ها همراه بود و خوزه مورینیو در صحبت هایش در کنفرانس خبری پایانی بازی اعلام کرد که شاگردانش برد در نیوکمپ را غیرممکن می دانستند و سرخیو راموس هم سرخیو بوسکتس را به تمارض متهم کرد.

طبق صحبت های ژاوی، لاسانا دیارا باید به خاطر خطایی که روی مسی انجام داد، کارت زرد دوم را از داور مسابقه می گرفت: «خیلی روشن بود. من به داور گفتم تو فقط به مسی کارت دادی و یک صحنه مشابه بدون جریمه و تنبیه ماند. این دومین خطای اوست. او را اخراج کن.» و در مورد خطاهای لاسانا دیارا گفت: «این اشتباه بازیکن است؛ چون مثل حیوان خطا می کند.»

مسئولان باشگاه کاتالان درحال بررسی این هستند که این ویدئو چطور به رسانه ها درز پیدا کرده است.


ویدیو : ژاوی: دیارا مثل حیوان خطا می کند