چینـی‌ها چگونه لاغــر می‌مانند؟ : اقبال شیوه‌های درمانی طب مكمل در جهان موجب ...


اقبال شیوه‌های درمانی طب مكمل در جهان موجب شده تا مردم برای درمان چاقی و به دست آوردن تناسب اندام هم دست به دامن درمانگران طب‌های مكمل و جایگزین شوند

چگونه به ویرایش مانند cb ویرایش فتوشاپ cc آموزش , چگونه ابروهایمان را مانند یک آرایشگر حرفه ای رنگ کنیم؟ , چگونه مانند ملیکا زارعی باشیم

اقبال شیوه‌های درمانی طب مكمل در جهان موجب شده تا مردم برای درمان چاقی و به دست آوردن تناسب اندام هم دست به دامن درمانگران طب‌های مكمل و جایگزین شوند؛ خوشبختانه این شیوه‌های درمانی به دلیل تاثیر درمانی موثر و ثباتی كه دارند، این روزها یكی از شیوه‌های درمانی پرطرفدار جهان برای درمان چاقی و اضافه وزن محسوب می‌شود كه حداقل عوارض جانبی را برای بیمار به همراه دارد. طب سوزنی چین یكی از این شیوه‌هاست كه تاثیرات پایدار و ماندگاری در درمان اضافه وزن و چاقی به‌صورت عمومی و موضعی دارد.



چگونه مانند میلیونر ها فکر کنیم دونالد ترامپ , چگونه , چگونه خودارضایی کنیم

  كاهش اشتها با دانه‌های گیاهی

 یكی از تكنیك‌هایی كه بسیاری از درمانگران طب‌های مكمل و جایگزین در سراسر جهان برای كنترل اشتها و كاهش میزان مصرف مواد‌غذایی به بیماران‌شان توصیه می‌كنند، استفاده از فشاردرمانی یا طب سوزنی در نقاطی از لاله گوش است. در این شیوه كه در مكاتب طب چینی و ژاپنی بسیار مورد استقبال افراد چاق و دارای اضافه وزن قرار می‌گیرد، درمانگران با ماساژ دادن نقاط خاصی از لاله گوش یا با ارائه سوزن به بیمار در نقطه‌ای كه به كاهش میزان اشتها مربوط است، بیمار را تشویق به اصلاح رژیم غذایی می‌كنند. در این روش برای تداوم اثر درمان، درمانگران دانه‌های گیاهی كه seed نامیده می‌شود را روی نقطه موردنظر در گوش قرار می‌دهند و بیماران نقطه را 3 تا 4 بار در روز پیش از نزدیك شدن وعده‌های غذایی ماساژ می‌دهند. به این ترتیب بیمار پیش از آن‌كه شروع به خوردن كند، اشتهای خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كم می‌كند.



   كنترل پرخوری‌های عصبی

 بسیاری از افرادی كه دچار چاقی یا اضافه‌وزن هستند با قرار گرفتن در شرایط بحرانی و استرس‌زا شروع به خوردن می‌كنند. این افراد بدون اراده با ایجاد كوچك‌ترین نگرانی و استرس كاری یا عاطفی به سراغ موادخوراكی می‌روند و به این ترتیب برای تخلیه فشار روانی خود اقدام می‌كنند. درمانگران طب سوزنی برای كنترل این وضعیت با كمك سوزن‌های خود روی نقاط مربوط به اضطراب، استرس و افزایش میزان آرامش فرد كار می‌كنند. به این ترتیب توان فرد را برای مقابله با شرایط بحرانی افزایش داده و به این ترتیب ریزه‌خواری‌ها و پرخوری‌های عصبی بیمار را به مرور به حداقل می‌رسانند و از طرفی با كار كردن بر نقاط كاهش اشتها به كاهش وزن بیمار طی 10 تا 30 جلسه درمانی می‌پردازند.



  تناسب سایز اندام‌ها با چند سوزن

 یكی از مزیت‌های درمان چاقی با كمك طب سوزنی، امكان تغییر سایز، لاغری و كاهش وزن موضعی برخی از اندام‌های بدن است. در این شیوه درمانگر با كمك سوزن‌های طب سوزنی چین به كاهش سایز و لاغر شدن برخی از اندام‌ها مانند شكم و پهلو‌ها می‌پردازد. در این شیوه درمانگر با تحریك اندام موردنظر به كلاژن‌سازی‌ و به جمع شدن و كاهش سایز آن بخش كمك می‌كند و بیمار پس از 10 جلسه درمانی می‌تواند شاهد كاهش وزن و كاهش سایز در موضع موردنظر باشد. این شیوه در افرادی كه علاقه‌مند به داشتن سایزی یكسان در تمامی اندام‌های بدن هستند، بسیار موثر است.



  تاثیر سوخت‌وساز بدن در لاغری

 افراد مختلف در مقابل شیوه‌های درمان لاغری و كاهش وزن واكنش‌های مختلفی دارند. برخی از مردم متابولیسم و سوخت‌وساز كندتر و برخی از آن‌ها متابولیسم قوی‌تری دارند. تفاوت این دو گروه آن است كه افراد گروه اول كه روند سوخت‌وساز موادغذایی در بدن آن‌ها كند انجام می‌شود، كندتر از دیگر بیماران می‌توانند وزن خود را كاهش دهند و از طرفی افرادی كه مراحل هضم، جذب و متابولیسم آن‌ها روند تند دارد نسبت به دیگران با سرعت بیشتری اضافه وزن خود را از دست می‌دهند. بنابراین توجه به این نكته هنگام درمان اضافه وزن به حفظ روحیه بیمار بسیار كمك می‌كند.



چرا چگونه , چگونه پولدار شویم , چگونه چاق شویم

   لاغری سریع‌تر

 به‌دلیل ماندگاری نتایج درمانی طب سوزنی برای درمان چاقی از این شیوه كمكی در كنار دیگر شیوه‌های طبیعی درمان چاقی استفاده می‌شود. درمانگران مكاتب درمانی گاهی برای درمان بیماران خود از یك یا چند شیوه طبیعی درمانی استفاده می‌كنند.

 به‌عنوان مثال، این درمانگران ممكن است در كنار ارائه رژیم غذایی خاص به بیمار استفاده از تكنیك‌های طب سوزنی را نیز برای تسریع روند لاغری و بهبود روند درمانی توصیه كنند.

اگر چه باید مراقب بود كه ارائه و تجویز این شیوه‌های درمانی به‌طور یقین توسط متخصص مربوطه صورت گیرد و این شیوه‌ها متناسب با توانایی بیمار و توان بدنی او برایش تجویز شود.



   شیوه زندگی را باید عوض كنید

یكی از مهم‌ترین شروط كاهش وزن و ثبات آن، اصلاح شیوه زندگی و رژیم غذایی افراد است. درصورتی كه فردی از طب سوزنی برای درمان چاقی و كاهش وزن خود استفاده كند و پس از روند درمان دوباره رژیم غذایی اولیه و روند زندگی گذشته خود را پیش گیرد، بدون شك بعد از مدت كوتاهی دوباره چاق شده و به وزن اولیه بازمی‌گردد. بنابراین اصلاح شیوه زندگی به این معنی است كه بیمار پس از درمان باید یك رژیم غذایی مناسب و سلامت را دنبال كرده و از ریزه‌خواری و مصرف موادغذایی پركالری پرهیز كرده و ورزش و نرمش روزانه را در برنامه خود بگنجاند.



   طب سوزنی الكتریكی چگونه چربی‌ها را دفع می‌كند؟

در این شیوه درمانگران با كمك شیوه‌های درمانی خود در طب سوزنی و با استفاده از جریان خفیف الكتریسیته حین درمان در محل دریافت سوزن، به بیمار كمك می‌كنند تا چربی‌های موجود در بدن را از طریق سیستم لنفاتیك خود از بدن دفع كند.

به این ترتیب بافت‌های چربی كه در بدن وجود دارند به مرور از این طریق دفع می‌شوند و بیمار شاهد كاهش وزن چشمگیری در اندام‌های خود خواهد بود.



چگونه مادرم را بکنم , چگونه از یوتیوب دانلود کنیم , چگونه ایمیل بسازیم

كاهش وزن بدون یبوست

 یكی از مهم‌ترین نكاتی كه بسیاری از خانم‌ها پس از رعایت انواع رژیم‌های غذایی لاغری با پزشك خود در میان می‌گذارند، ابتلا به یبوست و كندی عملكرد دستگاه گوارش است. خوشبختانه این عارضه در شیوه درمانی طب سوزنی برای بیمار بروز نمی‌كند، زیرا متخصص هنگام ارائه تكنیك‌های طب سوزنی برای بیمار، نقاطی از بدن او را كه در ارتباط مستقیم با دستگاه گوارش و عملكرد روده‌هاست با كمك سوزن‌ها تحریك كرده و به این ترتیب این عارضه كه یكی از شایع‌ترین عوارض جانبی شیوه‌های درمانی كاهش وزن در جهان محسوب می‌شود با كمك طب سوزنی پیشگیری می‌شود.



با سلولیت‌ها خداحافظی كنید

 همان‌طور كه می‌دانید، امروزه درمان اضافه وزن و تجمع سلول‌های چربی در ناحیه شكم، پهلو و ران از جمله سخت‌ترین درمان‌هاست. در حقیقت سلولیت‌ها و تجمع سلول‌های چربی در این بخش‌ها و تغییراتی كه در بافت همبند بدن بیمار به‌وجود می‌آید از جمله مواردی است كه در تكنیك‌های مختلف درمان چاقی، در آخرین مرحله و با دشواری زیادی به دست می‌آید.  اما درمانگران طب سوزنی چین با كمك سوزن‌های خود و با تحریك نقاط خاصی از بدن قادرند  میزان سوخت‌وساز و متابولیسم بخش‌های موردنظر شكم، ران و پهلو را افزایش دهند و به این ترتیب به درمان هر چه سریع‌تر سلولیت‌های این نواحی كه موجب چاقی و تغییر شكل نامناسب اندام‌های ذكر شده می‌شود، بپردازند.