چیدمان درست رستوران : یكی از دلایل خوردن صبحانه، ناهار یا شام در رستوران و ...


یكی از دلایل خوردن صبحانه، ناهار یا شام در رستوران و خارج از فضای خانه این است كه در فضایی آرام و زیبا به صرف غذایی لذیذ بپردازید و از هم صحبتی با دوست یا عزیزی كه با او همراه هستید، لذت ببرید.


 پادشا: یكی از سرگرمی‌های مفرح و مهم افراد این است كه به همراه دوست یا عزیزی به رستوران بروند یا با او در رستورانی قرار ملاقات بگذارند، در فضای آن بنشینند و به گفت‌وگو و صرف غذایی لذیذ بپردازند. در تعریف یك رستوران، همیشه پارادوكسی وجود دارد و آن، خصوصی بودن فضای آن در عین عمومی بودن است. البته، این ویژگی تنها منحصر به رستوران‌ها نیست و بسیاری فضاهای دیگر هستند كه چنین ویژگی دارند. رستوران‌ها فضایی هستند كه افراد در حالی به خوردن غذا در آن می‌پردازند كه آداب و آیین‌های مرسوم در فرهنگ و سنت‌های آن جامعه در فضا حفظ می‌شود.

دانلود دستور درست کردن بال و کتف در رستوران در فر , درست کردن سوپ جو مدل رستوران , رستوران های تهران در دورادو

كاربرد این فضاهای عمومی- خصوصی به مرور زمان بسط داده شد به‌طوری که امروز، از رستوران‌ها به‌عنوان فضایی كاملا خصوصی برای میزبانی از میهمانی‌های دوستانه و خانوادگی، قرار ملاقات، آشپزخانه‌ای مسحوركننده یا فضایی راحت و آرام كه می‌تواند پناهگاهی برای شما در روزهای پرتنش و پرمشغله روزانه باشد، استفاده می‌شود.

یكی از دلایل خوردن صبحانه، ناهار یا شام در رستوران و خارج از فضای خانه این است كه در فضایی آرام و زیبا به صرف غذایی لذیذ بپردازید و از هم صحبتی با دوست یا عزیزی كه با او همراه هستید، لذت ببرید و از هر لحاظ، احساس آرامش و راحتی كنید. لازمه این احساس خوب، این است كه تمام حواس پنجگانه شما در فضای رستورانی كه در آن هستید، ارضا شود. برای این منظور، رستوران باید دارای دكوراسیونی باشد كه تمام عناصر آن از رنگ و بافت‌ها گرفته تا نورپردازی، در بهترین حالت ممكن باشد، بوی خوش، مشام شما را نوازش دهد و صدای موسیقی ملایم و مناسب در فضا طنین‌انداز باشد.

چیدمان میز و صندلی یكی دیگر از موارد بسیار مهم در دكوراسیون رستوران است. در صورتی كه تمایل دارید چیدمان میز و صندلی رستوران خود را در فضای باز انجام دهید، مواردی چون شرایط آب و هوایی بسیار حائز اهمیت هستند. داشتن فضایی باز و مساعد برای چیدمان میز و صندلی‌ها یكی از امتیازات هر رستوران محسوب می‌شود كه طراح و معمار، علاوه بر توجه به طراحی داخلی فضای رستوران باید به آن نیز توجه كند، زیرا تجربه صرف شامی لذیذ در فضایی زیبا و در هوای آزاد، لذتی وصف‌ناپذیر دارد. در طراحی دكوراسیون داخلی رستوران، طراحان داخلی نقشی بسیار مهم ایفا می‌كنند، زیرا رعایت اصول چیدمان میز و صندلی‌ها، استفاده از مقیاس‌ها و انتخاب مواد و مبلمان بسیار اهمیت دارد و اگر تحت نظر كارشناس به‌خوبی و اصولی پیش برود، حاصل کار می‌تواند رستورانی با دكوراسیون موفق باشد.



موج

قیمت رستوران های تهران در سایت دورادو , رستوران های تهران با دورادو , رستوران

عکس ها جنبه تزیینی دارد

این خانه مزرعه‌ای سه طبقه كاتالانی، پاسیویی داخلی و رواق‌های طاقی دارد كه در شهر امپوردا پایتخت گیرونا واقع شده و سال تاسیس آن سال 1780 است. كار مرمت و نوسازی این بنا را معماری به نام فرانسس راگلتا با هدف حفظ ارزش‌های زیبایی‌شناسی آن بر عهده گرفت. در نوسازی این بنا بخشی عمده از ساختار اصلی دست‌نخورده باقی مانده و تنها تغییرات ساختاری كوچك برای تطبیق بنا با كاربرد جدید آن اعمال شده است.

سهم زیادی از این نوسازی مربوط به مواد جدید به‌كار رفته در بناست. برای پوشش بخشی وسیع از سطوح دیوار این بنا از سنگ و بتن استفاده شده است. همچنین، كفپوش یكی از طبقات این بنا كنده شده، دوباره برای پوشش كف اتاق‌های وی.آی.پی و راه‌پله‌ای كه افراد را به سمت این اتاق هدایت می‌كند، استفاده شده است. برای قاب در و پنجره‌های این بنا از اكسیدآهن استفاده شده است.

بهترین رستوران های تهران در دورادو , آنالیز رستوران ها , رستوران شیراز

عکس ها جنبه تزیینی دارد

فضای خارجی این بنا در زمان‌های گذشته برای نگهداری از حیوانات اهلی استفاده می‌شد و قسمتی كوچك و خصوصی برای صرف غذا ایجاد شده بود، اما امروزه، فضای خارجی و باز این بنا با چیدن میز و صندلی‌هایی به شكل گروهی، به رستورانی منحصربه‌فرد با فضایی باز تبدیل شده و دكوراسیونی ایده‌آل كه برای چیدمان این فضا در نظر گرفته شده، محیطی منحصربه‌فرد را با سبكی شخصی خلق كرده است. صندلی‌های حصیری، رومیزی‌ها و كوسن‌های رنگارنگ و شاد و میزهایی با اشكال متنوع با یكدیگر هماهنگی با هارمونی بالا دارند که محیطی گرم و صمیمی‌ را شکل داده است. ادغام سبك‌هایی متعلق به دوره‌های مختلف و منشا نامتجانس در دكوراسیون این رستوران با ویژگی‌های موجود در بنا تركیب شده‌ است. نورپردازی ملایم و زیبای قسمت‌های مختلف رستوران، بر آرامش و زیبایی دكوراسیون این فضا بسیار تاثیر‌گذار بوده است. در دكوراسیون و نوسازی این بنا به تراس آن توجه بسیار شده و از آن به‌عنوان فضایی دنج و آرام با حال و هوای مدیترانه‌ای استفاده شده است.
 
 كنار هم قرار گرفتن عناصر دكوراتیو متنوع و مختلف توانسته است محیطی گرم و صمیمی را خلق كند.
 





ویدیو : چیدمان درست رستوران