چیدمان خانه را عوض كنید :         تا به حال دقت كرده اید كه گاهی چقدر از ...



 

 

چیدمان خانه عروس , چیدمان خانه طبق سلیقه آقایان , چیدمان خانه

 

 

تا به حال دقت كرده اید كه گاهی چقدر از یكنواختی و تكرار و دچار روزمرگی شدن خسته می شوید؟ چقدر دلتان می خواهد اتفاقی بیفتد، خبری بشنوید، تغییری ایجاد شود تا كمی روحیه بگیرید. فكر می كنید چند روز، چند ماه و چند سال باید منتظر بمانید تا از این حالت رخوت بیرون آیید؟

 


خیالتان را راحت كنیم، اگر همین طور بنشینید و دست روی دست بگذارید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. پس همین امروز برای تغییر روحیه خودتان اقدام كنید.

 

كار را از تغییر دكوراسیون خانه شروع كنید. وقتی چیدمان خانه تان عوض شود ناخودآگاه حال و روزتان هم بهبود می یابد.

 

قبل از شروع هر كار وسایل دكوری بوفه تان را جابه جا كنید. با این كار هم گرد و غبار بوفه را می گیرید و هم وسایل را جابه جا می كنید.

 

بعد از آن نوبت چیدمان مبلمان منزل است. حتی با جابه جایی یك میز كوچك خانه تان عوض می شود. اگر تا به حال مبل ها را گرد چیده اید می توانید آنها را كنار دیوار بچینید.

 

اگر روكش مبلمانتان كهنه شده، لازم نیست مبل ها را عوض كنید، بلكه می توانید با خرید پارچه ای نو روكش آنها را عوض كنید و با این كار تغییر اساسی در دكوراسیون منزل خود بدهید. رویه كوسن روی مبل ها را هم عوض كنید و با درست كردن چند كوسن كوچك و بزرگ دیگر و هماهنگ با رنگ مبل ها به تنوع در دكوراسیون خود كمك كنید.

 

جای آباژورها را هم تغییر دهید و اگر یكنواختی آنها شما را خسته كرده است با خرید كلاهك های جدید شكل آباژور را عوض كنید.

 

اگر پریز و سیم آنتن اجازه می دهد حتما جای تلویزیون را هم تغییر دهید. فقط در این جابه جایی حواستان به چگونگی اشراف به تلویزیون باشد.

 

شلوغی خانه همیشه آزاردهنده است. برای مدت كوتاهی هم شده وسایلی مانند گلدان های اضافی، قاب عكس ها، جاروزنامه ای و... را بردارید تا از خلوت شدن خانه تان لذت ببرید.

 

داشتن گل های مصنوعی به زیبایی خانه كمك می كند، اما توجه داشته باشید اگر این كار از حد بگذرد خانه شما را شلوغ و درهم و برهم نشان می دهد. بنابراین در خرید گل های مصنوعی اعتدال را رعایت كنید. وسایل دكوری روی طاقچه ها در خانه های قدیمی یا پیشخوان آشپزخانه را حتما جابه جا كنید.

 

وقتی همه این كارها را انجام دادید، لباس بپوشید و از خانه بیرون بروید. وقتی مجدد به خانه برگردید انگار اتفاقی كه دنبالش بودید افتاده. همه چیز بوی تازگی و نو شدن می دهد. یك شام خوشمزه تدارك ببینید و منتظر ورود اعضای خانه بمانید. مطمئن باشید آنها هم از این تنوع استقبال می كنند.


ویدیو : چیدمان خانه را عوض كنید