چگونه می توان از مرگ در پراید فرار کرد؟ :     مرگ 5 نفر در پراید که شنبه اول ...



 

چگونه می توان پولدار شد , چگونه می توان هنگام سقوط آسانسور زنده ماند؟ , چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟

 

مرگ 5 نفر در پراید که شنبه اول بهمن اتفاق افتاد، با واکنش های تند کاربران خبرآنلاین مواجه شد.

 

هرچند عکس هایی که در گزارش تصویری مرتبط با آن منتشر شد، مانند آتش سوزی دیگری که چند ماه پیش در اتوبان تهران - قم اتفاق افتاد، دلحراش نبود، اما از بقایای باقی مانده از اسکلت پراید، مشخص بود که چه اتفاقی برای 5 سرنشین ان افتاده است. ضمن اینکه تصور زنده زنده سوختن مسافران هم به خودی خود، دردناک است.

اما کاربران خبرآنلاین، غیر از لعن و نفرینی که برای پراید داشتند، توصیه هایی هم برای فرار از مرگ درون پر تیراژترین خودروی وطنی داشتند. یکی از آنها نوشته است: "شماها که انقدر آتیشتون تنده چرا میخرید؟ یک ماه نخرید فقط یک ماه، سر ده روز ورشکستن، اخه خودمونم مقصریم."

کاربر دیگری هم در پاسخ نوشته: " منم 100% با شما موافقم. تحریم تنها راه چاره هستش ولی کی عمل میکنه.  همه این روزآ دنبال پول هستند. کافیه بگن پراید 100 تومن ارزون شد دیگه شب قبلش همه میرن جلوی نمایندگی میخوابن تا صبح زودتر نوبتشون بشه."

کاربر نکته سنجی اما تلخ تر نوشته است: "نکته که به راحتی ازش گذشتید: پراید چرا ناگهان منحرف شده است؟

- راننده خواب بوده است.

- جاده دست انداز وحشتناکی داشته است و راننده برای اینکه داخل دست انداز نیفتد منحرف شده است.

-یا به علت دست انداز کنترل ماشین از دست راننده خارج شده است.

حتما نه جاده مقصر بوده و نه خودرو

مقصر فقط مردمند که خودرو های بد میخرند و در جاده های بد رانندگی میکنند."

هرچند در این میان نظرات منصفانه ای هم دیده می شود: "همه در مورد کیفیت ماشین گفتند البته درست هم گقتند ولی کسی در مورد سرعت بالای پراید و بی احتیاطی و انحراف به چپ اون (احتمالا برای سبقت) چیزی نگفت. همه درست می گن که خودروهای ما بی کیفیته حالا که ماها (خریدارها) نمی تونیم کیفیت خودرو رو بهتر کنیم برای نجات جان خودمان و بقیه حداقل می تونیم درست رانندگی بکنیم."

برای خواندن نظرات بیشتر کاربران درباره این خبر، رای و پاسخ به نظرات، به این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا در این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست، خبرآنلاین تنها نظرات کاربرانش را منتشر می کند.... / خبر آنلاین


ویدیو : چگونه می توان از مرگ در پراید فرار کرد؟