چگونه موسیقی فشار خون را پایین می‌آورد؟ : گوش دادن به آهنگ مورد علاقه و حتی ...


گوش دادن به آهنگ مورد علاقه و حتی شنیدن یك لطیفه بامزه می‌تواند فشار خون شما را پایین بیاورد چگونه فشار خون را پایین بیاوریم , آیا انار فشار خون را پایین می آورد , چگونه میتوان تعداد رکوست های سایت را پایین آورد

تاثیر گوش دادن به موسیقی در پایین آوردن فشار خون، درست به اندازه آن است كه شما میزان نمك را در رژیم غذایی خود كاهش دهید یا وزن خود را بیش از 5/4 كیلوگرم كم كنید.
مطالعات محققان ژاپنی نشان می‌دهد، افرادی كه هر دو ماه یك‌بار در جلساتی شركت می‌كنند كه در آن موسیقی پخش می‌شود یا با اجرای برنامه‌های طنز روحیه شركت‌كنندگان شاد می‌شود، بعد از چند ماه فشار خون كمتری نسبت به دیگران پیدا می‌كنند. كاهش فشار خون این افراد به نوبه‌خود باعث شد تا احتمال خطر مرگ بر اثر سكته یا بیماری‌های قلبی بین 5 تا 15 درصد در آن‌ها كمتر شود.
البته كارشناسان اعلام كردند، فقط با موسیقی یا خندیدن نمی‌توان فشار خون بالا را درمان كرد. اما استفاده از این 2 روش به همراه استفاده از داروها می‌تواند به پیشرفت سریع‌تر بیماری كمك كند. گوش دادن به موسیقی و خندیدن باعث كاهش میزان هورمون استرس به نام كورتیزول در خون می‌شود. مطالعات دیگر هم نشان داده است خندیدن و گوش دادن به موسیقی می‌تواند عملكرد رگ‌های خونی بدن را بهتر كرده و حتی آن‌ها را تا 30 درصد عریض‌تر كند.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir


ویدیو : چگونه موسیقی فشار خون را پایین می‌آورد؟