چگونه سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ جلوه دهیم؟ : همانطور که حتما مطلع هستید این ...


همانطور که حتما مطلع هستید این روزها واحد آپارتمان های مسکونی از مساحت بسیار کمتری نسبت به خانه ها و آپارتمان های قدیمی بخصوص خانه های حیاط دار برخوردار هستند. وب سایت اتاق: همانطور که حتما مطلع هستید این روزها واحد آپارتمان های مسکونی از مساحت بسیار کمتری نسبت به خانه ها و آپارتمان های قدیمی بخصوص خانه های حیاط دار برخوردار هستند.

در چنین شرایطی معمولا از محیط هایی که کمتر در دید هستند گرفته می شود و به محیط های ضروری تر خانه مانند نشیمن و آشپزخانه داده می شود. سرویس بهداشتی و حمام یکی از این مکان ها است.

چگونه یک فوتبالیست را بزرگ جلوه دهیم , اتاق خواب کوچک را چگونه بزرگ نشان دهیم؟ , دکوراسیون های مدرن حمام و سرویس بهداشتی های کوچک

برای دکوراسیون سرویس بهداشتی ترفندهایی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید به نتیجه ایی تضمین شده و مطلوب برسید بدون اینکه محدودیت فضا آزارتان بدهد. یکی از این نکات استفاده از آینه های بزرگ در دکوراسیون سرویس بهداشتی است.

 بعنوان آینه بالا روشویی بدون توجه به سایز و کانتر روشویی، از آینه ای در حد امکان بزرگ استفاده کنید. این کار به طرز شگفت انگیزی سبب می شود فضا بزرگ تر به نظر برسد. آینه نه تنها فضا بلکه میزان نور و روشنایی موجود در فضا را دو برابر می کند.

نکته بعدی استفاده از تجهیزات شناور و بدون پایه است. در مورد توالت فرنگی و همچنین سینک روشویی کابینت دار که فضای زیادی را در بر می گیرند، می توانید در صورت تمایل بر وجودشان در سرویس بهداشتی از انواع شناور و بدون پایه که با تکیه بر دیوار نصب می شود استفاده کنید تا فضا بزرگ تر و دلبازتر جلوه کند.

چگونه حروف بزرگ را بطور کلی کوچک کنیم , چگونه حروف کوچک لاتین رادرکامپیوتربه بزرگ تبدیل کنیم , چگونه باید حروف کوچک رو به حروف بزرگ تبدیل کرد خارجی

در دکوراسیون سرویس بهداشتی بهتر است تا جایی که می توانید از اشیا و عناصری با گوشه های گرد و نرم استفاده کنید.

 اشیای بیضی مانند معمولا جای زیادی اشغال می کنند اما بیشتر هم بچشم می آیند و به لحاظ روانی باعث کوچک جلوه کردن فضا می شود. هنگام انتخاب تجهیزات برای سرویس بهداشتی کوچک خود حتما گزینه هایی را انتخاب کنید که گوشه های گرد و نرم داشته باشد.

 اگر سرویس بهداشتی شما با حمام مشترک است بهتر است از پرده برای تفکیک این دو قسمت استفاده کنید. پرده جایگزین مناسبی برای دیوار حتی از نوع شیشه ایی می باشد.در این صورت مواقعی که نیاز به جداسازی دو قسمت از فضا نیست پرده را کنار بکشید و فضا را وسیع تر جلوه بدهید.



کاشی سرویس بهداشتی کوچک , دکوراسیون سرویس بهداشتی ایرانی کوچک , بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک , سرویس بهداشتی , ست سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی , چگونه اندروید را ارتقا دهیم , تزیین سرویس بهداشتی عروس

چگونه رمز وای فای را تغییر دهیم , خرید اینترنتی ست سرویس بهداشتی , چگونه میل جنسیمان را کاهش دهیم

دکوراسیون سرویس بهداشتی , چگونه رتبه الکسا را افزایش دهیم , چگونه سایز عکس را تغییر دهیم

چگونه بازدید سایت خود را افزایش دهیم , چگونه تمرکز را افزایش دهیم , تزیین سرویس بهداشتی ایرانی

چگونه سینهای بزرگ داشته باشیم , چگونه رتبه سایت خود را افزایش دهیم , چگونه فرمت را تغییر دهیم

حداقل ابعاد سرویس بهداشتی , بزرگ نشان دادن اتاق کوچک , چگونه بازدید وبلاگ را افزایش دهیم


ویدیو : چگونه سرویس بهداشتی کوچک را بزرگ جلوه دهیم؟