چگونه در کار تیمی به موفقیت برسیم؟ : محل کار شما هر چقدر هم که مرتب و منظم ...


محل کار شما هر چقدر هم که مرتب و منظم باشد، مثل هر شرکت دیگری می‌تواند از تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی سود ببرد. مجله دیجی کالا - زهرا غلامی: محل کار شما هر چقدر هم که مرتب و منظم باشد، مثل هر شرکت دیگری می‌تواند از تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی سود ببرد. با انجام این کارهای جزئی، کم‌هزینه و آسان می‌توانید محیط کارتان را در جهت بهتر دگرگون و اتمسفر شرکت را پربازده‌تر و فرح‌بخش‌تر کنید.

چگونه به موفقیت برسیم , چگونه به آرامش برسیم , چگونه پسری جذاب به نظر برسیم

۱. آنها را به مشارکت دعوت کنید

نظر اعضای تیم‌تان را در مورد جوانب مختلف محیط کار و تصمیمات گوناگون مثل دکور شرکت بپرسید. حتما لازم نیست که کارکنان شما سقف را رنگ کنند. همین که صدای‌شان شنیده شود، باعث می‌شود حس خوبی نسبت به محیط کار داشته باشند.

چگونه به وضعیت اقتصادی خوبی برسیم , چگونه بدون زن اوج لذت جنسی برسیم , چگونه استاد کار نمونه به نظر برسیم

۲. نورپردازی خوبی انتخاب کنید

درست است که لامپ‌های مهتابی دوام بیشتری دارند، اما نور آنها واقعا آزاردهنده است و باعث سردرد می‌شود. حتی علم هم این موضوع را تایید می‌کند. تاکنون تحقیقات مختلفی انجام شده که رابطه‌ی مستقیم میان سردرد و لامپ‌های مهتابی را نشان می‌دهند.

۳. به همه انگیزه دهید

در شرکت‌تان یک بورد تهیه کنید تا کارمندان بتوانند جمله‌ها یا تصاویر الهام‌بخش و مشوقانه را به آن بچسبانند. می‌توانید دور این بورد جمع شوید و با هم درباره‌ی محقق کردن و استفاده از این ایده‌ها و نقل قول‌ها بحث کنید.

چگونه لباس بپوشیم تا لاغرتر به نظر برسیم؟ فردا , چگونه در سی سالگی زیباتر به نظر برسیم؟ , چگونه بدون جنس مخالف به نهایت اورگاسم برسیم

۴. از دیدگاه‌های نو و متفاوت استقبال کنید

شما نمی‌توانید از یک طرف، کارمندان‌ را مجبور کنید هر روز به مدت هشت ساعت به مانیتور خیره شوند و از طرف دیگر، انتظار داشته باشید که خلاق باشند.

 چند دست مبل و میزهای مجزا به کارمندان این فرصت را می‌دهد که کمی ریلکس شوند و ذهن‌شان بازتر شود. وقتی وضعیت فرد و نمای مقابل چشم او عوض می‌شود، سیناپس‌های عصبی جدیدی در مغز او باز شده و به دنبال آن فرد خلاق‌تر می‌شود.

۵. محیط کارتان را با گل و گیاه تزیین کنید

گیاهان چهر‌ه‌ی زیبا و فرح‌بخشی به اداره‌ی شما می‌بخشند. آنها در اتاق یک اداره حیات می‌دمند. تاکنون هزاران تحقیق انجام شده که در آن مزایای گیاهان برای محیط کار به طول و تفسیر توضیح داده شده که یکی از آنها افزایش ۱۵ درصدی بازدهی است.

چگونه با قانون جذب به عشقمان برسیم , چگونه از حال بد به حال خوب برسیم , چگونه برای مردان قبل از ارضا به ارگاسم برسیم

۶. دما را متعادل کنید

بالا نبردن دمای اداره، شاید باعث شود شما پول کمتری برای میزان مصرف انرژی بپردازید. اما از طرف دیگر، میزان بازدهی کارمندان شما را پایین می‌آورد. مطالعات نشان می‌دهند که دمای بین ۲۰ تا ۲۵ درجه‌ی سانتی‌گراد میزان کارایی را افزایش می‌دهد و حتی تعداد غلط‌های املایی را کم می‌کند.

7. تن سالم داشته باشید

از گوگل همیشه به عنوان شرکتی یاد می‌شود که به سلامت و رفاه حال کارمندان‌اش اهمیت زیادی می‌دهد.

به عنوان مثال، کافه‌تریای گوگل یک دیوار صخره‌نوردی دارد تا کارمندان در زمان استراحت برای سالم ماندن از آن استفاده کنند. هیچ احتیاجی نیست که اتاق استراحت را به تجهیزات کامل مجهز کنید، همین که در گوشه‌ای یک ابزار ورزشی باشد کافی است.

۸. سبز باشید


کارمندان دوست دارند در شرکت‌هایی فعالیت کنند که به محیط زیست اهمیت می‌دهند و تفاوتی ایجاد می‌کنند. شرکت شما هم باید به همین نکته دقت کند و سبز باشد.

چرا که در چند سال آینده، این موضوع به یک عرف تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، کارمندان وقتی این ذهنیت را داشته باشند که شرکت‌شان به محیط زیست کمک می‌کند، حس بهتری خواهند داشت و بیشتر تلاش می‌کنند.

چگونه مسن تر به نظر برسیم , چگونه به ارگاسم همزمان برسیم , چگونه لباس بپوشیم تا چاق به نظر برسیم

۹. همه کنار هم باشید

تقسیم کردن اعضای تیم‌ها باعث ایجاد شکاف بین گروه‌ها می‌شود. نکته اینجاست که اکثرا متوجه این موضوع نمی‌شوند. بهتر است که همه‌ی اعضای تیم‌ها با هم بنشینند. این باعث می‌شود کار گروهی میان آنها بهتر شود و در اعضای تیم حس خوشحالی ایجاد می‌شود


ویدیو : چگونه در کار تیمی به موفقیت برسیم؟