چگونه داور برزیلی گردن زده شد + تصاویر : یك اتفاق عجیب در فوتبال برزیل چگونه ...



یك اتفاق عجیب در فوتبال برزیل

چگونه داور برزیلی گردن زده شد + تصاویر

یک اخراج ساده در زمین فوتبال دو قتل هولناک آفرید. در استادیوم "مارانهائو" در شمال شرقی برزیل, یک داور پس از درگیری لفظی با بازیکن اخراجی, وی را با ضربات چاقو از پای درآورد و متعاقبا توسط تماشگران شکنجه شده و به شکل فجیعی گردن زده شد. این دو ابتدا با هم درگیر شدند و سپس داور چاقویی از جیب خود درآورد و به بازیکن زد. بازیکن نیز در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.

تماشاگران فوتبال در یکی از مسابقات فوتبال برزیل سر داوری که یک بازیکن آماتور فوتبال را به خاطر تمرد از دستور او برای خروج از زمین به ضرب چاقو کشته بود، از بدنش جدا کردند.

به گزارش تابناک ، بر اساس آنچه رویترز گزارش کرد , "اتاویو جوردائو داسیلوا" (داور 20 ساله) پس از نشان دادن کارت قرمز به جوزنیر دوس سانتوز 30 ساله و امتناع این بازیکن برای حروج از میدان بازی داور 20 ساله با چاقو بازیکن را زخمی می کند!

 

گروهی از هواداران و اقوام این بازیکن پس از مشاهده این صحنه به داخل زمین هجوم آوردند. این گروه دست و پای داور را با طناب بستند و او را به شیوه ای بسیار خشونت آمیز به قتل رساندند و سر بریده اش را روی تکه چوبی در وسط زمین فوتبال قرار دادند.دوس سانتوس، بازیکن ۳۰ ساله پس از اینکه توسط داور با چاقو مصدوم شد، فورا به بیمارستان انتقال پیدا کرد، ولی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 

تصویراتاویو جوردائو داسیلوا" داور مقتول

چگونه گردن کسی را مارک کنیم , اعتیاد به دیدن تصاویر مبتذل چگونه درمان می شود؟ , چگونه تصاویر متحرک را روی زمینه کامپیوتر

این دو ابتدا با هم درگیر شدند و سپس داور چاقویی از جیب خود درآورد و به بازیکن زد. بازیکن نیز در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.

پلیس در این مورد یك مرد ۲۷ ساله را دستگیر كرده است؛ اما تحقیقات همچنان ادامه خواهد داشت.

 

اوكتاویو دا سیلوا داور ۲۰ ساله روز ۳۰ ژوئن جوزنیر دوس سانتوس بازیكن ۳۰ ساله را به خاطر بی اعتنایی به دستورش برای خروج از زمین، با چاقو زد.

این دو ابتدا با هم درگیر شدند و سپس داور چاقویی از جیب خود درآورد و به بازیكن زد. بازیكن نیز در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.

چگونه برای تصاویر اینستا alt تعریف کرد , چگونه شال گردن ببافیم , چگونه ویژگی بارگذاری تصاویر را غیر فعال کنیم؟

جمعیت هم در واكنش به این اتفاق وارد زمین شدند و با سنگ به داور حمله كردند و بعد از كشتن او، سرش را از بدنش جدا كردند.

برزیل در چند سال اخیر برای كاهش آمار قتل و آدم كشی در این كشور تلاش های گسترده ای كرده است؛ اما همچنان فشارهای زیادی برای بالا بردن امنیت در این كشور در آستانه میزبانی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ و المپیك ۲۰۱۶ لازم است.

چگونه , چگونه خودارضایی کنیم , تصاویر زیبا

تابناک

 

 


ویدیو : چگونه داور برزیلی گردن زده شد + تصاویر