چگونه خوابی راحت و عمیق داشته باشیم؟ : بیدار شدن در یک ساعت خاص در تقویت خواب ...


بیدار شدن در یک ساعت خاص در تقویت خواب بسیار موثر می باشد. اگر هر روز در یک ساعت خاص بیدار شوید شب ها هم در ساعت خاصی به خواب می روید. بدنتان در زمان مشخصی شروع به آزاد کردن هورمون های خواب می کند و احساس خستگی می کنید. وب‌سایت بدونیم: با انجام موارد زیر خوابی راحت وعمیق خواهید داشت.

 هر روز صبح در یک ساعت خاص از خواب بیدار شوید:

بیدار شدن در یک ساعت خاص در تقویت خواب بسیار موثر می باشد. اگر هر روز در یک ساعت خاص بیدار شوید شب ها هم در ساعت خاصی به خواب می روید. بدنتان در زمان مشخصی شروع به آزاد کردن هورمون های خواب می کند و احساس خستگی می کنید. به این فرآیند ” ریتم سیرکادین” می گویند.

چگونه خواب راحت داشته باشیم , چگونه خوابی رم داشته باشیم , چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟



صبح زود ورزش کنید:

کسانی که در هفته ۱۵۰ دقیقه (روزانه ۲۰ دقیقه) ورزش می کنند خواب بهتری دارند. در طی تحقیقاتی که در موضوع فعالیت های جسم و سلامت ذهن انجام شده است مشخص شده است کسانی که در طول هفته ۱۵۰ دقیقه ورزش می کنند ۶۵ درصد کیفیت خوابشان بهتر از کسانی است که ورزش نمی کنند. آن ها در طول روز هم احساس خواب آلودگی ندارند. نکته اساسی در این رابطه زمان ورزش است. ورزش شدید باعث ترشح آدرنالین می شود. هورمونی که با خواب مقابله می کند. ورزش های شدید را می توان صبح هنگام و یا بعدظهر انجام داد اما برای انجام دادن ورزش های ملایم هر زمانی می تواند مناسب باشد.

چگونه صدای بم داشته باشیم , چگونه صورتی جذاب داشته باشیم , چگونه قدرت ماورایی داشته باشیم



کافئین مصرف نکنید:

 حتی اگر به خوردن شکلات، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا عادت داشته باشید هم تا شش ساعت قبل از خواب نباید آن ها را مصرف کنید. خوردن کافئین در این فاصله زمانی از کیفیت خواب و مقدار خواب کاسته و شب زنده داری ها را افزایش می دهد.

چگونه چال گونه داشته باشیم , چگونه موی پرپشت داشته باشیم , چگونه آلتی زیبا داشته باشیم



مدیتیشن:

کسانی که در طول روز به مدت ۲۰ دقیقه مراقبه می کنند کیفیت خواب بهتری دارند. در یک آزمایش پزشکی ۵۰ نفر که می خواستند خواب بهتری داشته باشند مورد آزمایش قرار گرفتند. نیمی از آن ها بهداشت خواب را دنبال کردند و نیم دیگر به مدت ۶ هفته هر هفته ۲ ساعت مدیتیشن به همراه ورزش انجام دادند. در نتیجه گروه دوم هم خواب بهتری داشتند و هم مشکل کم خوابی و افسردگی کمتری نسبت به گروه اول داشتند. سعی کنید پس از یک روز پر مشغله در خانه مدیتیشن را انجام دهید.

چگونه دو اکانت اینستاگرام داشته باشیم , چگونه فن بیان قوی داشته باشیم , چگونه کوسی زیبا داشته باشیم



شبها غذا نخورید:

 بهتر است ۳ ساعت قبل از خواب هیچ غذایی نخورید و بگذارید غذاهایی که خورده اید هضم شوند. اگر با شکم پر بخوابید دچار رفلکس وعده و دل درد می شوید.

چگونه ازدواج موفق داشته باشیم , چگونه سینهای بزرگ داشته باشیم , چگونه اعتماد بنفس داشته باشیم



از نور موبایل و کامپیوتر دور باشید:

نور کامپیوتر و موبایل تنظیمات خواب را به هم می زند زیرا مانع تولید ملاتونین مغز هورمونی که به تنظیم چرخه خواب کمک می کند می شود. اگر کارتان ضروری است هنگام استفاده از موبایل یا لپ تاپ عینک بزنید یا نور آن را تا جای ممکن کم کنید.

چگونه روحیه قوی داشته باشیم , چگونه در محیط کار اعتماد به نفس داشته باشیم , چگونه زندگی خوب همراه با مثبت اندیشی داشته باشیم



درجه حرارت سیستم های گرمایشی را کم کنید:

خوابیدن در اتاق خنک باعث می شود زود به خواب بروید و کمتر از خواب بپرید.

چگونه پوست سفید داشته باشیم , چگونه کسب و کار موفق داشته باشیم , چگونه خانه ای زیبا داشته باشیم



جوراب بپوشید:

 بدن شما هنگامی که خوابیده اید خون را به سمت اندام ها هدایت می کند. بنابراین با گرم نگه داشتن آن ها گردش خون را بهتر کرده و زودتر به خواب می روید.

چگونه سیاست داشته باشیم , چگونه ریش صاف داشته باشیم , چگونه شخصیت قوی داشته باشیم



ملاتونین مصرف کنید:

این کاری نیست که بتوانید هر شب انجام دهید. اما اگر می خواهید حتی در سروصدا هم خوابتان ببرد ملاتونین به شما این امکان را می دهد. بهترین زمان مصرف ملاتونین یک ساعت قبل از خواب است. زیرا در این ساعت خوب جذب می شود.

چگونه اندامی زیبا داشته باشیم , چگونه چشمانی درشت داشته باشیم , چگونه ذهن خلاق داشته باشیم



ساعت خوابتان را تغییر ندهید:

برای داشتن خواب سالم یکی از کارهایی که باید انجام دهید تعیین زمان خواب است. همانطور که در موارد قبل هم توضیح دادم یک برنامه خواب منظم به بدن شما یاد می دهد که چه زمانی باید برای خواب آماده شود و این باعث می شود کمتر در خواب از این پهلو به آن پهلو بغلتید.

چگونه ابروهای تیره داشته باشیم , چگونه ظرافت زنانه داشته باشیم , چگونه اعصاب قوی تری داشته باشیم


ویدیو : چگونه خوابی راحت و عمیق داشته باشیم؟