چگونه برای دیگران جذاب باشیم؟ : همه ما جذابیت را دوست داریم اما برای جذاب بودن ...


همه ما جذابیت را دوست داریم اما برای جذاب بودن چه کارهایی باید انجام داد؟ برای این که زیبایی ظاهر خود را افزایش دهید، ما راههای ساده ای را به شما پیشنهاد می کنیم. راههای ساده ای که معجزه می کنند!         پادشا - ترجمه از پردیس بختیاری: همه ما جذابیت را دوست داریم اما برای جذاب بودن چه کارهایی باید انجام داد؟ برای این که زیبایی ظاهر خود را افزایش دهید، ما راههای ساده ای را به شما پیشنهاد می کنیم. راههای ساده ای که معجزه می کنند!
1.لبخند بزنید

چگونه جذاب باشیم برای دخترا , چگونه برای دختران جذاب باشیم , چگونه برای دخترها جذاب باشیم

همیشه لبخند بزنید. لبخند به ظاهر شما جذابیت و صمیمیت بیشتری می بخشد. دیگران نیز بهتر و راحت تر با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. مهم نیست چه فکرهایی از سرتان می گذرد، در هر شرایطی لبخند را فراموش نکنید.


2. موهای صورت تان را اصلاح کنید

چگونه جذاب باشیم , چگونه صورتی جذاب داشته باشیم , چگونه محبوب دیگران باشیم
 
آقایان باید موهای صورت خود را به طور منظم اصلاح کنند. اگر هم به ریش علاقه دارید، سعی کنید آن را همیشه تمییز و مرتب نگه دارید. خانم ها نیز باید ابروهای خود را مرتب بردارند تا جذاب تر به نظر برسند.

3. به موهای سر خود اهمیت دهید

چگونه لباس بپوشیم تا جذاب باشیم , چگونه ظاهری زنانه و جذاب داشته باشیم , چگونه جذاب و پر انرژی باشیم

مو مانند تاجی است که بر سر شما قرار دارد، بنابراین مراقب آن باشید. برای داشتن موهایی سالم، هر چند وقت یک بار آنها را کوتاه کنید تا تمییز و مرتب به نظر آیند. موهای زیبا بر جذابیت شما خواهند افزود.

4. زبان بدن

چگونه با آرایش چشم های جذاب داشته باشیم , چگونه همیشه زنی جذاب باشیم , چگونه ظاهری زنانه و جذاب برای همسرتان داشته باشید

زبان بدن، نقش مهمی را در ظاهر شما ایفا می کند. اگر زبان بدن شما بازتاب مشغله زندگی تان باشد، دیگران از نزدیک شدن به شما خودداری خواهند کرد، اما اگر آرام و راحت باشید، دیگران نیز احساس راحتی بیشتر و به تبع ارتباط بهتری با شما برقرار خواهند کرد.

5. ارتباط چشمی مناسب

چگونه برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنیم , چگونه در خواستگاری جذاب باشیم , چگونه برای همه دوست داشتنی باشیم

ارتباط چشمی هنگام صحبت کردن با دیگران بسیار مهم است. اگر قادر به برقراری ارتباط چشمی مناسب  باشید، دیگران احساس مهم بودن و شادی خواهند کرد. اگر هم فرد خجالتی هستید، نگران نباشید. این تمرین را ابتدا با دوستان نزدیک خود سپس با غریبه ها انجام دهید. 

6. با اعتماد به نفس قدم بردارید

چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم , چگونه فردی جذاب باشیم , چگونه یک مرد جذاب و شیک باشیم؟
هنگام راه رفتن اعتماد به نفس داشته باشید. چگونه؟ با آرامش راه بروید و سر و چشم هایتان را به سمت بالا نگه دارید. این کار بسیار بر جذابیت شما خواهد افزود.

7. خوشبو باشید

چگونه متفاوت از دیگران باشیم , چگونه تیپی جذاب داشته باشیم , چگونه موی پرپشت داشته باشیم برای آقایان

هیچ کس بوی بد را دوست ندارد. تمام تلاش های شما برای جذاب بودن بر باد خواهد رفت اگر خوشبو نباشید. بنابراین مراقب بوی بدن خود باشید. هر روز دوش بگیرید، از لوسیون های بدن استفاده کنید، دندان های خود را مسواک بزنید و از عطرها برای جذابیت بیشتر کمک بگیرید.

8. آرامش خود را حفظ کنید

آیا مدام به این فکر می کنید که دیگران درباره شما چه فکر می کنند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باید فورا برای رهایی از این عادت دست به کار شوید. در برقراری ارتباط با دیگران، اعتماد به نفس داشته باشید. هیچ کس افراد عصبی و استرسی را دوست ندارد. 

9. بخندید و دیگران را بخندانید
چگونه موی پرپشت داشته باشیم برای مردا , چگونه موی پرپشت داشته باشیم برای مردان , چگونه جذاب شویم برای دختر

حتما شنیده اید که «خنده بر هر دردی دواست». هنگامی که می خندید، اطرافیان تان نیز احساس راحتی و آرامش بیشتر می کنند و در برقراری ارتباط با شما شادتر خواهند بود. از طرف دیگر، خنده شما را جذاب تر نشان خواهد داد. بنابراین همیشه بخندید و دیگران را نیز بخندانید.

10. لباسی مناسب به تن کنید

چگونه یک مرد جذاب باشیم , چگونه بدون نیاز به دیگران شاد باشیم؟ , چگونه پسری جذاب باشیم

لباسی که شما به تن می کنید، واقعا بر ظاهرتان تاثیرگذار است. افراد خوش لباس همیشه مورد توجه دیگران قرار می گیرند. بنابراین به آنچه می پوشید، خوب بیاندیشید. لباس هایی بخرید که اندازه شما هستند. لباس های گشاد یا بسیار تنگ از جذابیت شما می کاهند.

11. سوال بپرسید

چگونه چشمانی رنگی داشته باشیم برای پسران , چگونه مردی جذاب باشیم , کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

هنگام صحبت کردن با دیگران، متکلم وحده نباشید. میان کلام خود، از دیگران هم سوال کنید. اما مراقب آنچه می پرسید، باشید. با این کار نشان می دهید که دیگران هم برای شما اهمیت دارند.

12. رنگ های روشن به تن کنید

لباس های رنگی به تن کنید. البته مراقب رنگ ها باشید. ممکن است به دلیل روشن بودن پوست صورت تان برخی رنگ ها مناسب تان نباشد. اما به طور معمول رنگ های روشن افراد را جذاب تر نشان می دهد، به علاوه بر اعتماد به نفس شما نیز خواهند افزود.


ویدیو : چگونه برای دیگران جذاب باشیم؟