چگونه بدون صرف هزینه هنر را به خانه مان بیاوریم؟ : گر دیوارهای خانه تان خالی ...


گر دیوارهای خانه تان خالی و ساده به نظر می رسد ولی در حال حاضر توان مالی خرید وسائل تزیینی را ندارید، چاره ای نیست جز اینکه از قدرت خلاقیتتان بهره بگیرید و خودتان دست به کار شوید. اما اولین گام برای اضافه کردن هنر به دکوراسیون خانه چیست؟    

پادشا : اگر دیوارهای خانه تان خالی و ساده به نظر می رسد ولی در حال حاضر توان مالی خرید وسائل تزیینی را ندارید، چاره ای نیست جز اینکه از قدرت خلاقیتتان بهره بگیرید و خودتان دست به کار شوید. اما اولین گام برای اضافه کردن هنر به دکوراسیون خانه چیست؟

اگر در مورد سبکی که قرار است استفاده کنید مطمئن هستید، خوشحال باشید چون انتخاب اجسام، رنگ ها، مکان و ... برای شما آسان تر خواهد بود.اما اگر هنوز نمی دانید که چه سبکی را می خواهید پیاده کنید، ناچارید در طی مراحل کار این انتخاب ها را انجام دهید.

آثار هنری که به شکل گل هستند، بهتر است در قاب هایی با رنگ های روشن و دارای طرح های حک شده قرار بگیرند. عکس های سیاه و سفید بهتر است در قاب های فلزی ساده قرار داده شوند. تابلوهایی که به شکل یک گل، منظره طبیعی یا گیاهان هستند بهتر است در خانه های سنتی و کلاسیک به کار بروند.

اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و در عین حال دیوارهایی جذاب و زیبا داشته باشید، به نکات زیر توجه کنید:

1.قاب تنها چیزی است که می تواند مجانی باشد. بسیاری از موسسات یا فروشگاه ها در روزهای پایانی سال تقویم هایی را طراحی و به طور رایگان در دسترس مردم قرار می دهند. بسیاری از تصاویر به کار رفته در این تقویم ها زیبا هستند. حتی کارت های دعوت زیبا، قطعات پازلی که کنار هم چیده شده اند، لوح تقدیری که به آن افتخار می کنید و ... همه می توانند خانه تان را زیباتر کنند.

چگونه در خانه پول در بیاوریم , چگونه با هزینه کم دکوراسیون خانه را تغییر دهیم , چگونه بدون پول خانه دار شویم

2. طبیعت را فراموش نکنید. می توانید اجسام طبیعی را در یک قاب عکس قرار دهید یا با استفاده از گل ها یا برگ های خشک شده، صدف هایی که از ساحل جمع آوری کرده اید، میوه های کاج، و ... مجموعه ای جالب خلق کنید.

چگونه آب دختر را بیاوریم , چگونه فشار خون را پایین بیاوریم , چگونه بدون لهجه صحبت کنیم

3. از دوربینتان استفاده کنید. گاهی زیباترین عکس ها توسط عکاس های آماتور گرفته می شوند. اما اگر از توانایی خودتان مطمئن نیستید، از دوستتان بخواهید از گل ها، خانه ها، ساختمان های خاص، و مناظر جذاب دیگر عکس بیندازد. خواهید دید که سوژه ها بی شمارند. سپس از عکس ها در اندازه دلخواهتان  پرینت سیاه سفید یا رنگی بگیرید.

چگونه بدون گناه ارضا شویم , چگونه از تلگرام پول در بیاوریم , پنکه بدون پره چگونه کار میکند

 4. به کتابخانه شخصیتان سری بزنید یا به یک کتابفروشی بروید. اگرچه از دوران کودکی به ما گفته شده است که نباید کتاب ها را پاره یا خراب کنیم، اما بعضی کتاب های بزرگ حاوی تصاویر جالب یا مشهور هستند. تصاویری مانند تصویر پرندگان، دکوراسیون داخلی،  ساختمان هایی با معماری ویژه، مناظر طبیعی، و حتی قطارها یا هواپیماها را، در صورتی که با کل طراحی اتاقتان متناسب است، از کتاب ها خارج کنید و به طریق دلخواه مرود استفاده قرار دهید.

چگونه در خانه پولدار شویم , چگونه اب زن را بیاوریم , چگونه ریش در بیاوریم

5. چیزهایی را مستقیماً به دیوار آویزان کنید. بشقاب های زیبا را می توانید به صورت عمودی یا پراکنده روی دیوار آویزان کنید. حتی بعضی کلاه ها، صفحات نُت، آلات موسیقی و یا اسباب بازی ها هم می توانند به عنوان یک وسیله تزیینی به کار بروند.

چگونه پولدار شویم بدون سرمایه , چگونه بدون سرمایه پولدار شویم , چگونه در خانه کار کنیم

6. از هنر دستانتان استفاده کنید. اگر در هنرهای دستی مانند گلدوزی یا نقاشی  مهارت دارید به راحتی می توانید هم عنصر هنر را به خانه تان اضافه کنید و هم مهارت هایتان را به دیگران نشان دهید. فقط مراقب باشید آنها را در جای مناسب قرار دهید و موقع قراردادن آنها در قاب به آنها آسیب نزنید.

هزینه دوره دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد , چگونه اب زنان را بیاوریم , چگونه بدون دخول آلت همدیگر را ارضا کنیم؟


ویدیو : چگونه بدون صرف هزینه هنر را به خانه مان بیاوریم؟