چگونه از موهای تازه رنگ ‌شده نگهداری کنیم؟ :     ازشامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده ...



 

چگونه از موهای بلند نگهداری کنیم , چگونه موهای خود را سفید کنیم , چگونه از موهای بلند مراقبت کنیم

 

چگونه نان کهنه را تازه کنیم , چگونه موهای ضخییم را لطیف کنیم ؟ , چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟ ازشامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده برای شست‌وشو استفاده کنید.

 

چگونه از لوازم آرایشی مان نگهداری کنیم؟ , چگونه یک ریش تراش را تمیز و نگهداری کنیم , چگونه موهای خود را قهوه‌ای رنگ کنیم؟ برای دوام رنگ‌مو و جلوگیری از بی‌رنگ شدن آن در برابر آفتاب، از کلاه، روسری و شال استفاده کنید و موها را بپوشانید.

 

چگونه دربالکن خانه شمعدانی نگهداری کنیم , موهای نازک، شکننده و آسیب دیده را چگونه درمان کنیم؟ , چگونه موهای خود را جوگندمی کنیم پیش از ورود به استخر، موهای رنگ‌شده را با آب بدون کلر شست‌وشو دهید.

 

چگونه از کفش چرم نگهداری کنیم , چگونه موهای خود را کوتاه کنیم , چگونه موهای آسیب دیده ا ترمیم کنیم؟ از تقویت‌کننده‌های مو استفاده کنید.

 

چگونه موهای سفید خود را درمان کنیم , چگونه با حنا رنگ موهای خود را شرابی کنیم , چگونه از ژل آلویه ورا نگهداری کنیم موها را در زمان خیس بودن شانه نزنید و از شانة دندانه درشت استفاده کنید.

 

چگونه موهای خود را در خانه رنگ کنیم , چگونه موهای سفید را رنگ کنیم , چگونه از لوازم آرایشیمان نگهداری کنیم؟ از خشک کردن موها با حوله یا سشوار خودداری کنید.

 

آیا رنگ کردن مو احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد؟


در بررسی‌های پژوهشگران دانشگاه هاروارد، هیچ‌گونه شاهدی دال بر سرطان‌زا بودن رنگ‌مو به دست نیامده است.


ویدیو : چگونه از موهای تازه رنگ ‌شده نگهداری کنیم؟