چگونه از رنگ سفید استفاده کنیم؟ : رنگ سفید هم جذابیتهای فراوانی دارد سفید، ...


رنگ سفید هم جذابیتهای فراوانی دارد سفید، بسیار بیشتر از آنچه تصور کنید شخصیت دارد، نور را افزایش میدهد و فضا را جادار، تمیز، آرام و اندیشمندانه نشان میدهد. ● رنگ سفید هم جذابیتهای فراوانی دارد
سفید، بسیار بیشتر از آنچه تصور کنید شخصیت دارد، نور را افزایش میدهد و فضا را جادار، تمیز، آرام و اندیشمندانه نشان میدهد. نظر افراد نسبت به دیوارهای سفید یا کاملا مثبت است یا کاملا منفی. از آنجایی که سفید با هر رنگی جور میشود، برای خانه هایی که به معرض فروش گذاشته شده اند یا آپارتمانها، رنگی بی ضرر هستند. آنچه موجب شهرت منفی رنگ سفید به عنوان رنگی خسته کننده و خنثی شده است، برخورد غیر خلاقانه با آن است.
سفید، نور را افزایش میدهد و فضا را جادار، تمیز، آرام و اندیشمندانه نشان میدهد. این رنگ بهترین زمینه را برای آثار هنری متهورانه و مبلمان معاصر فراهم می آورد (دلیل سفید بودن دیوار موزه های هنر معاصر نیز همین است).
از طرفی، سفید، بسیار بیشتر از آنچه تصور کنید شخصیت دارد. کارخانه های رنگ سازی معتبر مجموعه ای از رنگ سفید تولید میکنند که از سفید قهوه ای گرفته تا سفید صورتی و سبز در آن دیده میشود. این رنگها پس از استفاده بر دیوار، سفید به نظر میرسند اما ته رنگی سرد یا گرم دارند. رنگ آمیزی دربها، قاب دربها، حاشیه دیوارها یا هر آرایه دیگری با رنگی متضاد، این ته رنگها را به جلوه در خواهد آورد.
اگر برای این منظور از سفید خالص استفاده شود، دیوارهایی با رنگ سفید-بژ تیره تر به نظر رسیده و دیوارهایی به رنگ سفید سرد، تر و تازه تر به چشم می آیند. اما مراقب باشید، آرایه های سفید ساده و براق، با سفید شکری یا با ته رنگ کرم، موجب میشود که دیوارها کثیف به نظر برسند. حتما قبل از رنگ آمیزی تمام دیوارها، یک تکه بزرگ دیوار و حاشیه آن را با رنگهای انتخابی خود رنگ کرده و نتیجه را امتحان کنید. رنگهایی چون عاجی، شکری، شیری و مانند اینها هم از دسته رنگهای سفید محسوب میشوند و دارای حال و هوایی رمانتیک هستند.

چگونه کسمان را سفید کنیم , چگونه واژن را سفید کنیم , چگونه پوست سیاه را سفید کنیم

● بافتها و لایه های متعدد
دکوراسیون سفید در سفید، حال و هوایی طبیعی و خالص ایجاد میکند که به خصوص برای فضایی که مختص اسراحت و آرامش است، بسیار مناسب است. هنگامی که تمام سطوح و جزئیات اتاق به رنگ سفید باشند، روشنایی و پاکی آن موجب میشود که چشم بر بافت و شکل اشیاء متمرکز شده و حتی اشیاء معمولی هم مانند آثاری هنری به نظر برسند.
هر نوع بافت خاص، از سطح صیقلی چینی گرفته تا گچ مات، پارچه های ابریشمی و نخی، نور را به شکلی خاص منعکس میکنند و تضادی که چشم به دنبال آن است را به وجود می آورند. شما میتوانید از درجات مختلف سفید، مانند سفید گرم-با ته رنگ نارنجی، زرد، بژ- و سفید سرد- با ته رنگ خاکستری یا آبی- هم استفاده کنید. رنگهایی چون عاجی، شکری، شیری و مانند اینها هم از دسته رنگهای سفید محسوب میشوند و دارای حال و هوایی رمانتیک هستند.
واضح است که هیچ اتاقی در واقعیت نمیتواند صد در صد سفید باشد. گیاهان خانگی، شومینه، تابلوهای نقاشی و لوازم کوچک نه تنها رنگ را به اتاق می آورند، بلکه حالت بیش از حد خنثی و درمانگاه مانند فضا را هم از بین میبرند. این تضادها تنها موجب افزایش زیبایی اتاقهای تمام سفید میشوند. رنگهای خنثی شامل انواع قهوه ای، بژ، خاکستری، سیاه و همچنین زیتونی، آبی خاکستری و خاکستری سبز هستند.

چگونه از شیره خرما استفاده کنیم , چگونه رنگ پوستمان را سفید کنیم , چگونه موهای خود را سفید کنیم

● افزودن رنگهای خنثی
یک اتاق سفید کا وسایل سفید پر شده باشد، تا حد زیادی افراطی به نظر میرسد، اما اگر به این فضا بافتهایی طبیعی و مقداری رنگ خنثی اضافه شود، سفید به پس زمینه ای تمیز و صاف برای ایجاد احساس آرامش و تمدد اعصاب مبدل میشود. رنگ سفید صحنه را برای ایجاد حال و هوایی امروزی و مدرن آماده میکند، از طرفی برای تزئین فضا به شکل ییلاقی هم مناسب است.
برای رسیدن به این کیفیت، هنگام انتخاب مبلمان، قاب عکس و خرده ریزها از چوب در رنگهای مختلف آن، استفاده کنید. اگر کف اتاق پارکت است، آنرا تا حد امکان خلوت نگه دارید، از قالیچه های کوچک یا حصیر استفاده کنید. برای قرار دادن وسایل اضافه، از سبدهای درشت بافت استفاده کرده و اشیا فلزی زمخت و صیقل نیافته را هم از یاد نبرید.
برای اینکه حال و هوای سفید اتاق از بین نرود، این اشارات رنگی را مختصر و پراکنده به کار ببرید. رنگهای خنثی شامل انواع قهوه ای، بژ، خاکستری، سیاه و همچنین زیتونی، آبی خاکستری و خاکستری سبز هستند.

▪ نکته: آیا اصولا استفاده از رنگ سفید عملی است؟ اگر رنگ سفید را دوست دارید اما به علت داشتن چند کودک در خانه، به آن فکر نکرده اید، استفاده از آن را کنار نگذارید. دیوارهایی که با رنگ قابل شستشو یا با رنگ کوره ای رنگ شده باشند، به سادگی تمیز میشوند و روکش مبل از کتان سفید قابل شستشو، نه تنها فضا را خلوت و تمیز نگه میدارد، بلکه شستشوی آنها از روکشهای رنگین بسیار ساده تر است و در صورت لک شدن،به سادگی با مواد سفید کننده به شکل اول باز میگردد.

چگونه pdf را سیاه سفید کنیم , چگونه از وای فای دیگران استفاده کنیم , چگونه از مرطوب کننده ها استفاده کنیم؟

● تغییر فضا با رنگ
اگر مدام دکوراسیون منزل را تغییر میدهید و علاقه دارید با تغییر رنگ پرده، روتختی و روکش مبلها، رنگ غالب بر منزل را تغییر دهید، سفید میتواند انتخاب خوبی باشد. به این ترتیب شما با حفظ هماهنگی کل منزل میتوانید با هزینه کمتر، قطعاتی به رنگهای تازه را به اتاقها بیافزایید.

منبع : Decorationnews.com

چگونه عکس را در فتوشاپ سیاه سفید کنیم , چگونه از فایل هیت استفاده کنیم , چگونه از گوشی بعنوان دوربین عکاسی استفاده کنیم


ویدیو : چگونه از رنگ سفید استفاده کنیم؟